Ivančič je dejal, da so ves čas postopka, ki je potekal na celjskem okrožnem sodišču, poudarjali, da se je res zgodila huda tragedija in da izgubljenih treh življenj ne more povrniti noben postopek oziroma dejanje. Po njegovi oceni je bilo treba med sojenjem izklopiti čustva ter ravnati razumno in po pravu. Meni tudi, da je bil Maček predmet medijske gonje in da celjsko okrožno sodišče ni imelo strokovnega poguma, da bi ravnalo kot to določa pravo. Ves čas, tako Ivančič, so opozarjali na nepravilnosti in kršitve v sodnem postopku. Opozarja tudi, da Maček prometno nesrečo ni storil naklepno in da je možno govoriti o kaznivem dejanju iz malomarnosti, kar pa pomeni popolnoma drugačno kaznivo dejanje, ki se lahko zgodi vsakemu izmed nas. Za to kaznivo dejanje je zagrožena osemletna zaporna kazen.
V igri je dejanje iz malomarnosti
Ivančič pričakuje ponovno sojenje, na katerem bi sodišče ponovno proučili vse dokaze. "Zagotovo pa ne gre za kaznivo dejanje predrzne vožnje, ampak je v igri kaznivo dejanje iz malomarnosti ali pa oprostilna sodba," je še dejal Ivančič. Tožilec Ivan Žaberl je Mačku očital kaznivo dejanje predrzne vožnje, sodišče pa ga je obsodilo na desetletno zaporno kazen, ki je bila doslej tudi najvišja izrečena kazen za tovrstno kaznivo dejanje. Celjski višji sodniki so januarja lani zavrnili pritožbi tožilstva in obrambe ter potrdili desetletno zaporno kazen Mačku.
Iz te zgodbe se moramo nekaj naučiti
Predstavnik Zavoda Varna pot Robert Štaba je za STA povedal, da je treba sodbo vrhovnega sodišča zagotovo spoštovati in tu ni nobenega dvoma. Meni tudi, da je treba ugotoviti, kaj je bilo narobe med sodnim postopkom in kdo je odgovoren za nepravilnosti. Po njegovi oceni tukaj niso umrle tri osebe, ampak tri družine in iz te zgodbe se moramo nekaj naučiti. "V slovenskem pravnem sistemu je nekaj narobe postavljeno, cel sistem je zbolel za rakom. Neki mehanizmi v državi ne funkcionirajo in zato dajejo napačne signale družbi," je dejal Štaba. Dodal je še, da žrtve prometnih nesreč le nemo opazujejo, kako država sestavi obtožnico, osumljenega obsodi in potem sodbo razveljavi. Za Štabo je to nesprejemljivo.
Spomnimo ...
Maček, ki je že zapustil Dob, je 2. oktobra 2009 v zgodnjih jutranjih urah z vožnjo po napačni strani avtoceste v močno vinjenem stanju povzročil nesrečo, v kateri so umrli Peter Kračun, Nataša Godec in Tjaša Koštomaj, medtem ko je bila Jerneja Rošer hudo poškodovana.