Od prenove središča Dravograda leta 2010 kolesarji v mestu niso več zaželeni. Direkcija RS za ceste je namreč na zahtevo lokalne skupnosti pri projektiranju prenove regionalke odstranila predvideno kolesarsko stezo in posledično prepovedala vožnjo s kolesi skozi trg.
Kolesarji, turisti, ki se podajo na 350 kilometrov dolgo in mednarodno uveljavljeno Dravsko kolesarsko pot (Drauradweg), ki se vije od izvira Drave na Toblaškem polju na Južnem Tirolskem do Maribora, morajo pred Dravogradom sestopiti in se skozi mestno središče, kakih 600 metrov, podati peš, sicer jih policisti lahko oglobijo. Da domačinov, ki se z butalsko logiko soočajo dnevno, sploh ne omenjamo.
Občina, civilna iniciativa, projektanti in agencija za ceste s prstom kažejo drug na drugega. Medtem pa tudi zaradi takih nesmislov ugaša življenje v mestnem jedru. Pred kratkim je Večer objavil zgodbo o tem, kako zaradi nove prometne ureditve propadajo dravograjški lokali in trgovine. V začetku tedna so na absurd z gverilsko akcijo opozorili lokalni aktivisti, ki so pot skozi Dravograd prepovedali še dinozavrom in vesoljcem. Prepoved ni bila dolgo v veljavi, aktivisti pa v imenu razuma že obljubljajo nove intervencije.
Najbolj srčni ob sobotah protestno potiskajo kolesa skozi Dravograd, pri tem pa poskušajo čim večkrat prečkati cesto pri prehodih za pešce, da bi z oviranjem prometa opozorili na problematiko. Pobudniki akcije 'Tišim picikl!' pravijo, da ne želijo iskati krivcev za nastalo situacijo, pač pa jo želijo razrešiti.