V zadnjih spodbudnih novicah, kot je sklenitev strateškega partnerstva med japonskim Panasonicom in Gorenjem, pa na ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo vidijo pozitiven signal za nadaljnja japonska vlaganja in tehnološko posodobitev slovenskega gospodarstva, prenos znanj in novih tehnologij.
Slovenija sicer po navedbah ministrstva vodi aktivno politiko spodbujanja tujih neposrednih investicij, ki med drugim obsega promocijo in trženje Slovenije in njenih regij kot lokacije za neposredne tuje investicije, dodeljevanje finančnih spodbud za neposredne tuje investicije ter analiziranje konkurenčnega položaja Slovenije kot lokacije za neposredne tuje investicije in predlaganje sistemskih ukrepov za njegovo izboljšanje.
Tako na ministrstvu poleg običajnih tržno-komunikacijskih aktivnosti, kot so na primer predstavitve na specializiranih sejmih v tujini, izvajajo tudi program identifikacije tujih investitorjev, ki preučujejo Slovenijo kot lokacijo za njihovo prihodnjo investicijo, tako imenovan "lead generation" marketing.
Eden glavnih ciljev na področju privabljanja tujih neposrednih investicij pa je tudi zmanjševanje ovir za tuje investitorje, saj so le te eden ključnih dejavnikov, ki vplivajo na nizek pritok investicij v Slovenijo.
V ta namen so med drugim ustvarili tudi nov elektronski naslov FDI.mgrt@gov.si. Ta je v prvi vrsti namenjen tujim podjetjem v Sloveniji, ki na naslov lahko pošiljajo konkretne probleme glede regulatornih ovir, povezanih s poslovnim okoljem in obstoječo slovensko zakonodajo, ter dajejo predloge za izboljšavo ureditve na tem področju.
Preko spletnega portala www.InvestSlovenia.org pa tujim investitorjem zagotavljajo tudi informacije ter svetovalne in druge storitve.