Kultura

Zvezde letošnjega Slovenskega oglaševalskega festivala

U.K.
4. 3. 2014, 14.52
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.53
Deli članek:

Na Slovenskem oglaševalskem festivalu, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica in bo med 26. in 28. marcem potekal v Portorožu, bomo tudi letos lahko srečali nekaj zvezd domače in tuje marketinške industrije.

 Organizatorji obljubljajo obilico priložnosti za mreženje in izmenjavo mnenj, vrhunske govorce, odličen program z vsebinami prihodnosti in tekmo za kreativni prestol ter turbulentne zabave.

“Nekateri so na robu vesolja, nekateri pod vodo. A le tisti, prilagojeni na nove razmere, so lahko uspešni. Slogan »Nove razmere, nova razmerja« je rdeča nit letošnjega SOF-a, vse nas pa poziva, da ugotovimo ali so ključne entitete oglaševalske industrije v pravih razmerjih, da v teh razmerah omogočajo njen napredek, razvoj in rast,” pravi predsednica SOF 2014 Barbara Modic.

Pa poglejmo, kdo vse bo letos prišel na največji marketinški dogodek leta.

 

Kentaro Kimura je so-predsednik uprave in izvršni kreativni direktor japonske agencije Hakuhodo Kettle iz Tokia. Prejel je prek 100 mednarodnih oglaševalskih nagrad, vključno z desetimi najbolj prestižnimi kanskimi levi. Pravi, da bo udeležencem SOF-a povedal, da je čas, v katerem živimo, za vse nas velika priložnost. “Čudovita zgodba lahko prek YouTuba doseže milijon ali celo milijardo ljudi. Dobre ideje lahko premikajo svet. Tudi v majhni deželi, kakršna je Slovenija, je ogromno priložnosti,” pravi Kentaro Kimura.

 

Geoffrey Hantson je izvršni kreativni direktor belgijske agencije Duval Guillaume Modem, del Publicis Worldwide. Na globalni lestvici Business Insider je uvrščen med petindvajset najbolj kreativnih ljudi v oglaševanju, leta 2010 je bil razglašen za kreativca leta, na festivalu Cannes Lions 2012 pa je z agencijo osvojil kar 15 kanskih levov, od tega 8 zlatih ter naziv agencije leta v kategoriji Mediji.

 

Na SOF prihaja Robert Lešnik, priznani slovenski avtomobilski oblikovalec, ki je vodja oblikovanja zunanjosti osebnih avtomobilov pri Mercedesu, njegovi zadnji dosežki pa so Mercedes CLA, GLA, CLS Shooting-Brake, Mercedes S in S-Coupe. Z njim se bo pogovarjal Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor Pristopa.

 

Prav tako oglaševalski dogodek ne bo minil brez Jonasa, ki je medijsko zaslovel s sodelovanjem z Radiem Študent, Radiem Gamma, POP TV-jem in Planet TV-jem, igral je v slovenskih filmih, imel igralnico biljarda, bil med prvimi in najodmevnejšimi slovenskimi blogerji …

 

Konec marca bo torej v Portorožu potekal vrhunski marketinški dogodek. Bodite zraven!