Na pevko se je vsul plaz kritik, ker je predstavila novo blagovno znamko alkohola, čeprav je sama večkrat javno povedala, da ne pije alkohola in da je alkohol škodljiv.
Glasbenica je v sredo razkrila, da so nove pijače znamke Delola nastale pod vplivom italijanske obale in ljubezni do življenja. Pri tem je zapisala celo, da se kljub dolgoletnemu vztrajnemu delu vse bolj zaveda, da je treba v življenju najti veselje.
»Imela sem vizijo, da bi naredila pijačo, ki bi presegla vse druge - pijačo z vrhunskim okusom in kakovostnimi sestavinami, pijačo, ki bi jo z veseljem delila s svojimi najdražjimi. Tako je nastala Delola.«
J. Lo je bila vedno nasprotnica alkohola
Le nekaj minut po objavi, ki jo je videlo kar 240 milijonov sledilcev, so razočarani oboževalci pohiteli s komentarji, da bi okrcali odločitev pevke: »To je razočaranje. Ali ste glede na svoje glasno stališče o negativnem vplivu alkohola in svojo osebno odločitev, da ga ne boste uživali, razmišljali o oblikovanju brezalkoholne blagovne znamke? Zdi se, da to odstopa od vas ...« Sledili so še hujši komentarji: »Ona sploh ne uživa alkoholnih pijač, a vseeno si želi denarja!«
Med številnimi kritičnimi pripombami je dobro obveščeni opazovalec izrazil radovednost glede odločitve Lopezove, da predstavi alkoholno pijačo, zlasti glede na to, da je imel njen mož Ben Affleck v preteklosti zelo hude težave z alkoholom, zaradi katerih je bil večkrat sprejet v rehabilitacijske ustanove.
»Kapitalizem je spet udaril,« je napisal nekdo drug, ki je dodal še svojo osebno izkušnjo: »J. Lo mi je služila kot navdih za izogibanje alkoholu ... To je neverjetno razočaranje! Spremenila je svoje prepričanje zaradi denarja!«