Je pa bil pred, ob in po dogodku s kalijem v hudi stiski. Po njenem mnenju je bil dogodek s kalijem posledica njegove skrajne stiske.
Švabova je na današnjem naroku dejala, da je Radan obiskoval njeno ambulanto od začetka leta 2015, preden so ga zaprli, in po izpustu iz pripora. Prav tako ga je enkrat obiskala v zaporu.
Radana je opisala kot zavzetega zdravnika, ki je v prid bolnikom poskušal na vsak način doseči tisto, kar stroka veleva, torej najboljšo možno obravnavo, ki pa pogosto na oddelku, kjer je delal, ni bila možna. Zato je bil večkrat v hudi stiski.
"Nesmiselna izjava"
Dogodek s kalijem je označila kot "zelo nenavadno dejanje, saj je zdravnik, ki je sicer izvrstno skrbel za bolnike, rekel osebju, da mu je dal kalij". To je, kot pravi Švabova, nesmiselna izjava. "Glede na to, da ni psihotičen, lahko to razumemo kot neko dejanje skrajne stiske, v kateri poskušaš s provokacijo doseči, da te ljudje vidijo, slišijo," je dejala.
Takšno ukrepanje Radana se po mnenju Švabove sklada z njegovo osebnostjo. "V hudi stiski človek naredi marsikaj in lahko reagira v nasprotju s tem, kakor bi sicer," je še dodala.
Radan je namreč najprej sodelavcem razlagal, da je bolniku dal kalij - to je tudi na sodišču potrdilo več prič, nato pa je v javnosti spremenil zgodbo, in sicer da bolnik kalija ni prejel, da pa je to razlagal, ker je hotel provocirati zaradi težkih razmer na oddelku.
Psihiatrinja tudi ne meni, da bi imel kompleks boga. "Ljudje s kompleksom boga ne poskušajo ustreči svojim bolnikom, ampak z drugimi podcenjujoče ravnajo," je dejala.
Da ima nekatere elemente narcisistične osebnostne motnje, je sicer ocenila tudi klinična psihologinja, kamor je Radana poslala Švabova. A ob tem je psihiatrinja opozorila, da je bil Radan takrat pod hudim pritiskom, zato so se nekatere osebnostne značilnosti bolj izrazile kot sicer.
"Prepričana sem, da ne gre za motnjo, saj bi bil v tem primeru povsem brezobziren do drugih. Vse njegovo delovanje pa kaže ravno nasprotno," je še dejala.
Tudi klinični psiholog Aleš Friedl je v svojem izvedeniškem mnenju, ki ga je potem umaknil, zapisal, da ima Radan narcisistično osebnostno motnjo in kompleks večvrednosti, njegova samopodoba pa da je razcepljena na nerealno zunanjo podobo in njegovo notranjost.