Italijanski državljan je bil voznik znotraj skupine vozil, ki je opravljala izredni prevoz. Sumi policistov so se potrdili: skupina vozil je presegala dovoljeno dolžino (16,5 metra) za 110 centimetrov. Kar pomeni, da se tak prevoz šteje kot izredni prevoz in je zanj potrebno predhodno dovoljenje. Voznik ga ni imel, za kar bi morala poskrbeti pravna oseba, ki je prevoz izvajala. Skupina vozil nadalje ni bila primerno označena s tablami ter z rumenimi utripajočimi lučmi.
Po pregledu tahografa je postalo jasno, da je voznik vozil kar 14 zaporedoma, čeprav bi moral najpozneje po šestih 24-urnih obdobjih koristiti tedenski počitek. V dveh zaporednih tednih je tako namesto 45 koristil le 9 ur tedenskega počitka.
Povsem izčrpan
To pa niso bile edine kršitve. Po pregledu tahografa je postalo jasno, da je voznik vozil kar 14 zaporedoma, čeprav bi moral najpozneje po šestih 24-urnih obdobjih koristiti tedenski počitek. V dveh zaporednih tednih je tako namesto 45 koristil le 9 ur tedenskega počitka. Izkazalo se je tudi, da je v enem dnevu vozil 13 ur in 57 minut (zakonska omejitev je 10 ur), namesto 11 ur počitka pa ga je imel le 4 ure in 42 minut. Voznik je bil popolnoma izčrpan in v slabem psihofizičnem stanju.
Hvaležen za kazen
Policista sta mu za 45 ur odvzeli vozniško dovoljenje, skupino vozil pa izločila iz prometa. Vozniku so izrekli globo v višini 3.890 evrov, pravni osebi s sedežem v Italiji, ki je prevoz izvajala, pa v višini 13.670 evrov.
Voznik se je ob zaključku postopka zahvalil policistoma, da sta mu odvzela vozniško dovoljenje in mu s tem omogočila počitek. Priznal je, da je bil izčrpan, a da ga delodajalec sili v vožnjo in mu prepoveduje počitke.