Prenovljeni A3 je luč sveta ugledal pred mesecem dni kot limuzina, sportback in allstreet, čakali smo še na obe naviti različici, S3 in RS3. Prva je zdaj tu in ima enake zunanje spremembe kot A3. Nove so luči, drugačni so maska in oba odbijača.
Glavna razlika med A3 in S3 se zdaj skriva pod motornim pokrovom – čeprav ima S3 še vedno 2.0 TFSI, ta zdaj namesto 228 kW (310 KM) premore 245 kW (333 KM), navora pa je 420 Nm, 20 več kot prej. Če so vam številke od kje znane, drži – enak pogon ima prenovljeni VW golf R. Za prenos skrbi sedemstopenjski S tronic, S3 pa do stotice ustreli v 4,7 sekunde, desetinko hitreje kot prej. Končna hitrost je omejena na 250 km/h. Podobno kot pri RS3 je na voljo razdelilnik navora, ki preusmerja navor med zadnjima kolesoma in posledično, odvisno od voznega režima, daje avtu več igrivosti. Ostrejši odziv ima tudi volan, opcijsko lahko kupci dobijo adaptivno vzmetenje. Cene sledijo.