Oblikovno je aktualna CRV zelo napredovala. Se ne strinjate? Poglejte prejšnji model, morda še prejšnjega. Ni več nesmiselnih kromiranih plastik ali drugih ne najbolje razumljenih azijskih poudarkov. Zdaj je sprednji del agresiven, širok, s pravo masko in pogledom enega izmed konkurentov. CRV je postal velik avtomobil. Že bežen pregled bočne linije odkriva željo po družinski naravnanosti.
Notranjost daje vtis želje oblikovalcev po premijskem avtomobilu. Takšni so prestižni ventilacijski sklopi, kakovosten zaslon pred voznikom, predvsem pa izjemno udobni sedeži. Prostornost je pohvalna, v smeri kolen, po širini in za glave. Spredaj to sploh ni presenečenje, ampak podobno drži tudi zadaj. Še najmanj ga je pri glavi zadaj, za tiste izrazito visoke potnike. Tla so skoraj ravna z izjemno nizkim prehodom, tunela ni. Seveda moramo tudi negodovati. Sredinski zaslon bi lahko bil boljši, predvsem pri kameri. Morda je res kriva le vzvratna kamera. Pri CRV-ju Honda ponuja tudi sistem 360-stopinjskega pogleda in ta je kakovostnejši. 360-stopinjska kamera in pomoč je sicer skrita v najboljši opremi s še boljšim ozvočenjem, boljšimi žarometi, prikazovalnikom na vetrobranskem steklu in nekaj udobnimi dobrotami. Naš testni avtomobil je bil založen z vsem potrebnim in več. Razlika med najboljšim paketom opreme in tistim tik pod njim je slabe štiri tisočake. Ni tako malo.
Klasična optimizacija
Upravljalni gumbi so klasični, nadvse prijetni za otip in uporabo. Nadzor klimatizacije opravljajo klasična vrtljiva stikala, kar je seveda pohvalno. Kakovost materialov je v zgornji tretjini armaturne plošče odlična, bolj ko se sprehodite proti nogam, bolj so pri Hondi zategovali pas. Drugače je pri vratih, zapirajo se z zelo zadovoljnim in ponosnim zvokom. Honda ima po svetu kopico tovarn, naš CRV je bil izdelan na Kitajskem. A prav nikjer tega ni čutiti. Kar kaže na Hondin intenziven nadzor procesa izdelave. Zadnji sedeži se enostavno zložijo v skoraj ravno dno. Tudi pritikline prtljažnika ni težko zložiti in pustiti v avtomobilu, ko morate prevažati večje stvari. Prostora je v najslabšem primeru za več kot brezskrbnih 596 litrov. Zaradi možnosti nagiba zadnjih sedežev si lahko še malo zmanjšate prtljažnik, ampak še vedno ga bo dovolj. Še podrobnost pri prostoru in dokaz, da so Hondini inženirji mislili na marsikaj – na odlagalno polico lahko drugega ob drugem namestite dva pametna telefona.

Ekipa
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
Spodobno, a nič več kot to
Zmogljivosti hibrida s štirikolesnim pogonom so spodobne, a nikakor ne športne. Tudi vzmetenje je udobno, malce manj je otesano na kratkih in grobih neravninah. Vedno pa uglajeno. Honda pri CRV-ju ponuja amplitudno reaktivne blažilnike, kar je naravnost odlično, sploh naziv. Drugi, kasnejši modeli utegnejo pokazati tudi popolnoma aktivno vzmetenje. Kaže pa se kot zanesljiva lega na cesti in ne ravno želja po dirkanju. Okretnost v mestu in prijetna vožnja na avtocestah sta bili pomembnejši od ostrega vodenja skozi zavoje. CRV je okreten, kljub velikosti. Volanski mehanizem je natančen, celo prijeten. Oprijem s štirikolesnim pogonom ni nikdar vprašljiv. Pametna pomagala so izdatna že v različici Elegance Tech, testni avtomobil je bil opremljen z vsemi najpomembnejšimi. Naj omenim samo nadzor nad vožnjo po voznem pasu, mrtvimi koti, nadzor nad naletom in nad ovirami, tudi takšnimi, ki se premikajo prečno. Napredna tehnologija z možnostjo asistirane menjave pasu se imenuje Honda Sensing 360 in jo priporočamo. Gre za velik preskok, ki ga novi avtomobili nudijo povprečnemu uporabniku. Priznati je treba, da Hondin način deluje nevsiljivo in tekoče. Voznika ne zasuje toliko sporočil, ki jih ne bi razumel.
