Pet ljudi, prtljaga in 3,4 sekunde do 100 km/h, to je veljalo za različico perfomance strupenega RS6 avanta, 3,3 s je številka, ki pritiče še malo bolj navitemu GT. Avant GT uporablja enak twin turbo štirilitrski V8 kot avant performance s 463 kW (630 KM) in 850 Nm navora, so pa boljše performanse dosegli z izdatno uporabo karbonske zunanjosti. Ob desetinki boljšem skoku do stotice je končna hitrost enaka kot pri modelu performance, 305 km/h. Izboljšan je tudi zadnji diferencial, ki z novimi gumami Continental Grip daje še več oprijema. Od običajnega RS6 je avto nižji en centimeter, blažilniki pa so elektronsko nastavljivi, da si lahko voznik sam nastavi optimalne nastavitve. Dodali so še bolj trde stabilizatorje anti-roll, spredaj so trši za 30, zadaj pa za 80 odstotkov, kar bo poskrbelo za še bolj nevtralno lego in dodatno zmanjšanje podkrmiljenja.
Idejo za dizajn so Audijevi inženirji dobili pri zunanjosti legendarnega Audijevega dirkalnika 90 Quattro IMSA GTO s prepoznavnimi rdečo, sivo in črno barvo ter 22-palčnimi kolesi. To je le ena možnost, na voljo so tudi klasične barve.
Notranjost je odeta v črno usnje in alkantaro z rdečimi šivi, tu so novi školjkasti športni sedeži s karbonskim zadnjim delom in seveda oznake na armaturi, ki povedo, da gre za zelo omejeno in vredno serijo. Audi namreč namerava narediti le 660 primerkov za vse trge na planetu, vsak od njih bo delno narejen ročno s karbonskim pokrovom motorja, blatniki, odbijači, spojlerjem in vzmetenjem. O ekskluzivni ceni nimamo podatka, a če vemo, da je RS6 avant performance presegel 200 tisočakov, tudi GT ne bo izjema.