Arzenal znamk Geelyja obsega Volvo, Polestar, Lynk & Co, Zeekr, Lotus, polovico Smarta in še plejado znamk, ki jih poznajo le Kitajci. Februarja letos so dodali še Galaxy, kjer Geely (preberi: Džili) cilja v prestižni razred, tako ali drugače elektrificiran. Galaxy že ima dva modela, priključna hibrida L6 in L7, zdaj je tu še galaxy L8. Slednji ni PHEV, pač pa čistokrvni EV s prav hudobno futurističnim dizajnom, s potopnimi kljukami in brez vajenih ekscesov kitajskega dizajna na zunanjosti. Streha teče poševno do zadka, zato L8 ni čistokrvna limuzina, pač pa prej kupe, ki pa ima vseeno limuzinski zavihek.

Ekipa
Maksimalna energetska neodvisnost s paketom Pametna samooskrba
V dolžino reč meri 5,01 metra, široka je 1,92 metra in visoka 1,47 metra, medosna razdalja meri 2,93 metra. Zelo tam, kjer se razteza tudi tesla model S. V notranjosti najdemo velikanski zaslon z ločljivostjo 8K po celotni dolžini armature, volan pa je, kot je zdaj trendovsko, pilotski. Za sodelovanje s potniki je v računalniku tudi precejšnja mera AI. Tehničnih podatkov ni, je pa glede na platformo tu vsaj 200 kW in različica z dosegom 670 kilometrov. Približno.