Po dobrih štirih letih, odkar se je clio nazadnje predstavil v novi generaciji, je čas za vmesno in zelo verjetno zadnjo prenovo pred dokončnim slovesom modela v takšni zasnovi. Zdajšnji model je dobil nekaj opaznih oblikovnih nadgradenj na zunanjosti, spremembe pa so opazne tudi v potniški kabini. Francoski mojstri oblikovanja so cliu narisali nekoliko drugačno obliko žarometov, svež je podpis dnevnih LED-luči, s tem oblikovnim posegom pa so spremenili tudi obliko maske in odbijača. Na zadnjem delu luči ostajajo bolj ali manj enakih linij, so pa posodobljene z LED-tehniko in obdane s kristalno prozornimi pokrovi. Kupci bodo lahko izbirali še med sedmimi barvami karoserije in prevetreno ponudbo 16- in 17-palčnih platišč.
Sprememb je bila deležna tudi potniška kabina. V dimenzijskem smislu ta ostaja enaka, so pa opazne spremembe pri izboru materialov in digitalizaciji upravljanja. Posodobili so digitalne merilnike, ki zdaj merijo sedem ali 10 palcev, odvisno od paketa opreme, in ti v največji različici lahko prikazujejo navigacijski zemljevid. Osrednji zaslon na dotik lahko meri prav tako sedem ali 9,3 palca, izboljšani multimedijski sistem Easy Link pa med drugim zmore uporabniku ponuditi brezžično povezovanje s pametnimi telefoni (Android Auto in Apple CarPlay). Tako kot vsi najnovejši renaulti je tudi clio opremljen z novim logotipom na volanu in zunanjosti.
Kar zadeva motorizacijo, ponudba ostaja enaka. Kupcem bodo na voljo znani trivaljni bencinski motorji s 47, 66 in 74 kilovati moči, na seznamu ostaja hibridni Clio E-Tech s 106 kilovati sistemske moči ter plinsko gnana LPG-izvedba, ponekod po Evropi pa v ponudbi ostaja tudi dizelski 1,5-litrski motor s 74 kilovati moči. Obenem so iz Renaulta sporočili, da so nekdaj prodajnega prvaka v Evropi opremili s številnimi novimi varnostnimi asistencami, po vzoru večjih bratov pa je ta deležen novega paketa Esprit Alpine. Slednji mu prinaša bogat seznam serijske opreme in temu primerno višjo ceno, ki uradno še ni znana.