Peugeot je objavil fotografije in nekatere specifikacije za model namenjen reliju Dakar, 2008 DKR. Vozilo z zadnjim pogonom ima izboljšano karoserijo, aerodinamiko, vzmetenje in tudi motor.
Posodobljen DKR zdaj meri 200 mm več v dolžino in širino, prav tako pa je nižji in močnejši. Zaradi novih proporcev je videti precej bolj agresiven, kot njegov prednik. Peugeot je skrajšal prednje in zadnje previse za lažje premagovanje ovir kot so skale, potoki, sipine ipd. Močno predelana sta bila pokrov motorja in strešni vstop za zrak, tako da ustvarja večji pritisk proti tlom.
Vzmetenje je dodatno predelano za različnime terene. Razmerje mase vozila je bilo izboljšano, na novincu bomo našli še enodelna magnezijeva platišča in pnevmatike znamke Michelin, namesto dvodelnih aluminijastih.
Motor so prav tako priredili za Dakar 2016, ta zdaj proizvede več moči. Trilitrski biturbo V6 dizelski motor ima za 260 kW moči in brutalnih 800 Nm navora. Stephane Peterhansel, voznik tega dirkalnika, ob tem dodaja, da se razlike med novim in starim modelom občuti predvsem zaradi nižjega težišča, tako da je vozilo v ovinkih bolj stabilno in tudi hitrejše, prav tako pa naj bi imel motor več navora pri nižjih vrtljajih. Ali mu bo to prineslo še kakšno zmago (China Silk Road Rally je bila prva), še bomo videli.