Fiat je razširil modelno družino 500L z novo različico Trekking. Ta ima v primerjavi z običajnim 500L 10 % višje podvozje (145 mm od tal), tako da je namenjen tudi premagovanju kilometrov na manj urejenih podlagah, sicer pa glavne razlike opazimo že po zunanjosti vozila, ki ima zdaj nove odbijače, prav tako pa ima zaščito na prednjem in zadnjem delu.
Fiat je v novinca vgradil sistem Traction+, ki bo za to različico serijski. Novi sistem za nadzor prenosa pogonske moči na kolesa naj bi zvišal oprijem na težavnih terenih, čeprav ni klasičen 4x4 pogon. Fiat pravi, da elektronska centrala, ki nadzira delovanje sistema, "elektronsko simulira obnašanje elektromehanskega samoblokirnega diferenciala". V praksi naj bi to pomenilo, da če se kolo vrti v prazno, sistem to prepozna in prenese navor na kolo z najboljšim oprijemom. Tako bodo omogočene primerljive zmogljivosti kot jih ima klasični 4x4, hkrati pa je teža samega sistema precej manjša. Sistem deluje do 30 km/h.
Novi 500L Trekking je pri nas na voljo z bencinskima (1.4 s 70 kW in 0.9 TwinAir s 77 kW moči) in dizelskima motorjema (1.6 Multijet II s 77 in 1.3 Multijet II z 62 kW moči). Z močnejšim dizelskim motorjem naj bi Trekking z mesta do 100 km/h pospešil v 12 sekundah, končna hitrost pa bo 175 km/h. Poraba? Če gre verjeti tovarniškim podatkom, potem bo znašala na 100 kombinirano prevoženih kilometrov le 4,7 l. Še varčnejši bo 1.3 Multijet II z 62 kW, ki bo porabil 0,4 l manj.
Razveseljiv je podatek, da je Fiat še dodatno razširil paleto dodatne opreme. Poleg 140 dodatkov je veliko novosti blagovne znamke Mopar, med njimi razni kromani dodatki, obrobe, tepihi in celo lakirana platišča.
Pa še cene. Vstopna cena za model z najbolj enostavnim motorjem 1.4 16v bo 17.340 evrov. Z dvovaljnim bencinskim motorjem je cena postavljena na 18.360 evrov, z 1,3-litrskim dizelskim motorjem na 19.380 oz. 20.390 evrov (odvisno od menjalnika) in z dizelskim motorjem 1.6 Multijet II na 20.900 evrov. Pri tem Fiat nudi še dodaten popust v višini 2.000 evrov za vse modele.