Insignia je za Opel zelo pomemben model, saj so ga prodali v več kot 600.000 primerkih. Insignia je že prejela mnogo nagrad, med drugim pa je prejela tudi naziv Evropski avto leta.
V Sloveniji je Opel prodal 2.861 insignij od leta 2009 in je tako nekaj časa celo vodila po tržnem deležu v svojem razredu, največ kupcev pa se je odločalo za dizelsko karavansko različico v črni barvi in z opremo Cosmo. Je pa novinka prav tako dobro sprejeta in Opel pričakuje uspešno prodajo vozila na slovenskem trgu še naprej.
Pa poglejmo kje so novosti. Opel se je precej osredotočil na posodobitev voznikovega delovnega mesta. Tako je zdaj osrednja konzola nova, Oplu pa je uspelo zelo poenostaviti upravljanje informacijsko-zabavnega sistema in drugih funkcij vozila, npr. klimatske naprave. 8-palčni na dotik občutljiv zaslon je center osrednje konzole, kjer lahko upravljamo glavne funkcije in podmenije, npr. izbiro radijskih postaj, povezovanje s pametnim mobilnikom in navigacijski sistem, sicer pa novi sistem na dotik celo prepoznava pisavo, česar smo vajeni v višjih razredih vozil. Na voljo je kar 60 različnih osebnih nastavitev in izborov, npr. za glasbo, telefonske imenike, itd.
Za novo insignio so na voljo tudi novi motorji, med njimi novi dizelski motor in SIDI motor. Hkrati je moč dobiti tudi LPG različico. Glede na agregat bo voznik upravljal z od 81 do 239 kW moči. Še posebej ponosen je Opel na novi 2.0 CDTI, ki je na voljo v dveh različicah, prvi z 88 in drugi s 103 kW moči, pri čemer bo v ozračje spustil 99 g ogljikovega dioksida na prevožen kilometer (limuzina, 6-stopenjski ročni, start-stop, 3,7 l/100 km). Novi je tudi bencinski SIDI , ki meri 1,6-litra, nudi pa 125 kW moči in 280 Nm navora. Kupci, ki jih zanima cenejše gorivo, v tem primeru LPG, se bodo morali zadovoljiti z 1,4-litrskim bencinskim motorjem z močjo 103 kW in 200 Nm navora.
Da je poskrbljeno za varnost in udobje, dokazujejo tudi številni elektronski pripomočki, med njimi aktivni tempomat, opozorilnik na vozila v mrtvem kotu in sistem na prepoznavanje nevarnosti naleta. Seveda pa Opel ni pozabil na vgradnjo inteligentnega sistema osvetljevanja AFL+.
Kot veliko novost je Opel predstavil še posebno različico insigne, ki so jo poimenovali Country Tourer. Novinka je namenjena nekoliko bolj avanturističnim voznikom. Ta ima dodatno vgrajene prepoznavne elemente, kot so zaščita dna vozila, zaščite spredaj in zadaj, obrobe blatnikov in sprednjih delov bokov. Štirikolesni pogon bo skrbel za dobro trakcijo, je pa Opel vanjo vgradil tudi močna motorja, konkretno dvolitrski SIDI s 184 kW moči in 2.0 BiTurbo CDTI (oba 400 Nm).
In kakšni so Oplovi načrti z insignio za slovenski trg? Kot že omenjeno, želi Opel ohraniti položaj, ki ga že ima, kar v praksi pomeni pribl. 15-20 % tržni delež, torej 500 do 700 prodanih vozil na letni ravni.
Glede na cene in ponudbo, pa jim bo to verjetno tudi uspelo. Začetna štirivratna insignia z 1,4-litrskim turbo ECOTEC motorjem (103 kW) in paketom opreme Edition, bo stala 23.350 evrov, dizelska različica z 2.0 CDTI in 88 kW moči pa bo stala 23.570 evrov. Opel je obljubil, da bo za prve kupce pripravil posebno ponudbo, osnovnim različicam pa bodo dodali še "privlačne pakete opreme za ugodno ceno".
Različica Country Tourer je za zdaj na voljo le z 2.0 CDTI in 120 kW moči, stane pa 34.700 evrov, medtem ko bo športna OPC stala 49.220 evrov.