Avto-moto

PREDSTAVITEV: Audi A3 limuzina

Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
16. 6. 2013, 09.01
Deli članek:

Kompaktne limuzine so v Evropi že izven mode. Kljub temu se je Audi odločil na trgu ponuditi tudi A3 v limuzinski obliki.

Avtomobili sveta se spreminjajo. Eden izmed najboljših in najbolj aktualnih primerov je limuzina A3. Pravzaprav je Audi presenetil z odločitvijo, da bo na trgu ponudil tudi limuzinsko različico modela A3, ki ga najpogosteje srečamo v sportback različici. Sredi 90. let bi to še šlo, takrat je bil delež limuzin veliko večji kot danes. Kljub statistiki pa Audi govori o začetku v globalno gledano največjem tržnem segmentu. Razumemo: Američani, Rusi in Kitajci imajo radi limuzine.

Da ne zaključimo prehitro – A3 v limuzinski verziji bi lahko tudi v Evropi imel možnosti za uspeh. Mnogi lastniki modela A4 bi se lahko upravičeno vprašali, čemu sploh izbrati A4. Tudi novi A3 ima namreč zelo dorasel dizajn in umirjene linije.

Velika razlika med A3 in A4 je predvsem v merah; manjši brat drži do večjega distanco. Z dolžino 4,46 metra je 24 centimetrov krajši od A4. Kljub razliki pa je dolžina medosne razdalje 2,64 metra – enako kot VW golf in seat leon. Glede na ta podatek pričakujemo precej zračno kabino. Prtljažnik meri 425 litrov, kar je soliden rezultat, a proti škoda octavii (590 l) nima možnosti.

Audi bo na začetku prodaje (konec poletja) ponudil tri motorje: dva bencinska s 103 in 132 kW moči ter dizelskega s 110 kW. Nekaj mesecev kasneje bo sledila tudi športna različica S3, ki bo iz dvolitrskega turbomotorja iztisnila 221 kW moči.

Cene še niso znane, se bodo pa pričele pri približno 23 tisočakih. To je dobra dva tisočaka več kot trivratna različica A3. Bo torej nova limuzina pospešila povratek kompaktnih limuzin? Na odgovor bomo morali počakati.

POD ČRTO

Z limuzino A3 daje Audi odgovor na vprašanje, ki si ga pri nas nihče ne drzne zastaviti. Kljub vsemu bi lahko novi A3 poskrbel za presenečenje. Če ne zaradi drugega, pa zaradi varčnih motorjev in relativno ugodne cene.