Avto-moto

Nova merila v superšportnem razredu

Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
8. 5. 2013, 11.02
Posodobljeno: 8. 5. 2013, 11.13
Deli članek:

Porsche predstavlja nova modela 911 Turbo in 911 Turbo S, za katera pravi, da postavljata nova merila glede porabe goriva in dinamike.

Porsche je posodobil motorje in štirikolesni pogon PTM. 3,8-litrski šestvaljnik z direktnim vbrizgom in prisilnim polnjenjem v 911 Turbo razvije 383 kW moči (520 KM), v S različici modela pa kar 412 kW (560 KM). Motor ima kombinirana dva turbopolnilnika, pogonska sila pa se prenaša preko 7-stopenjskega dvosklopčnega menjalnika. Porsche je uvedel tudi sistem start-stop, ki motor izklopi že pri upočasnjevanju v prostem teku, sicer pa so tudi z nekaj finesami omogočili znižanje porabe za 16 %, torej 9,7 l/100 km (velja za različico S). 

Porsche je uvedel tudi krmiljenje zadnje preme. Zasuk zadnjih koles je odvisen od hitrosti vozila. Do hitrosti 50 km/h se zadnji kolesi zasučeta v obratno smer kot prednji, pri hitrostih nad 80 km/h pa v isto smer. To omogoča, da bodo vstopi v ovinek lahko hitrejši in dinamičnejši, pri visokih hitrostih pa bo avtomobil še bolj stabilen.

Izboljšana je tudi aerodinamika s tristopenjskim prednjim usmernikom zraka, pomaga pa tudi pomični zadnji usmernik zraka. Novi 911 Tubro ima tudi posodobljeno notranjost, sistem Bose pa bo skrbel za glasbo.

Cena v Sloveniji za šibkejši model je postavljena na 213.692 evrov, močnejši pa stane 256.936 evrov.