Porsche je posodobil motorje in štirikolesni pogon PTM. 3,8-litrski šestvaljnik z direktnim vbrizgom in prisilnim polnjenjem v 911 Turbo razvije 383 kW moči (520 KM), v S različici modela pa kar 412 kW (560 KM). Motor ima kombinirana dva turbopolnilnika, pogonska sila pa se prenaša preko 7-stopenjskega dvosklopčnega menjalnika. Porsche je uvedel tudi sistem start-stop, ki motor izklopi že pri upočasnjevanju v prostem teku, sicer pa so tudi z nekaj finesami omogočili znižanje porabe za 16 %, torej 9,7 l/100 km (velja za različico S).
Porsche je uvedel tudi krmiljenje zadnje preme. Zasuk zadnjih koles je odvisen od hitrosti vozila. Do hitrosti 50 km/h se zadnji kolesi zasučeta v obratno smer kot prednji, pri hitrostih nad 80 km/h pa v isto smer. To omogoča, da bodo vstopi v ovinek lahko hitrejši in dinamičnejši, pri visokih hitrostih pa bo avtomobil še bolj stabilen.
Izboljšana je tudi aerodinamika s tristopenjskim prednjim usmernikom zraka, pomaga pa tudi pomični zadnji usmernik zraka. Novi 911 Tubro ima tudi posodobljeno notranjost, sistem Bose pa bo skrbel za glasbo.
Cena v Sloveniji za šibkejši model je postavljena na 213.692 evrov, močnejši pa stane 256.936 evrov.