PREIZKUSILI SMO: Peugeot 208 GTi
"Prvi peugeot 205 GTI je poganjal 1,6-litrski agregat s 77 kilovati, kasneje pa ga je nasledil 1,9-litrski z 88 oz. 94 kilovati – več kot dovolj za slabih 900 kilogramov osnovne teže. Danes pod pokrovom rezgeta 1,6-litrski štirivaljnik s kar 147 kilovati, z neposrednim vbrizgavanjem in s turbinskim puhalom z variabilno geometrijo."
Ravno ta agregat pa levjo raketo poganja kot za šalo. V praksi to pomeni, da bo veliko zabave, za relativno malo denarja.
PRIMERJAVA: Renault captur in opel mokka
Primerjali smo novega capturja in že uveljavljeno mokko. Ugotovili smo, da je mokka bolj SUV stare šole, medtem ko bo captur odlična izbira za ljubitelje digitalne dobe. Stara šola predvsem zaradi ideje, da morajo novi SUV-ji imeti tudi štirikolesni pogon. Captur se je temu namreč popolnoma odrekel.
OČARANOST: Praga R1 proti Audi R8 V10 plus
"Kdo, kaj? Praga? Še nikoli slišali? Nič hudega, tudi mi smo zanj slišali šele pred kratkim. Takrat, ko se je predstavništvo slovaške znamke pri nas zglasilo. Spraševali so nas, če bi želeli kot prva avtomobilska revija testirati njihov novi avtomobil. Tega so razvijali tri leta in zdaj je pripravljen. Enosedežni bolid, ki naj bi na pisti bil hitrejši od super športnikov.
Seveda pa ne bi bili pri sebi, če bi test zavrnili in trditev tudi preizkusili. Da bi praga s svojim 154-kilovatnim štirivaljnikom lahko bila tako hitra, kljub teži pod 600 kilogramov, se nam je zdela bolj marketinška poteza kot kaj drugega. Ko večini malih proizvajalcev na mizo postavimo pogoj, torej da bomo njihove besede preizkusili, se jih veliko prestraši in nas zavrne. Ne pa tudi ljudje pri Pragi."