Opel se v zadnjih letih resnično trudi. Izdelali so izjemno simpatične avtomobile, ki pa jih javnost dobro sprejema, veliko energije, predvsem pa denarja vlagajo v razvoj novih tehnologij, zdaj pa so se odločili, da bodo zamenjali skoraj celotno motorno palet, hkrati pa želijo prevzeti vodilno vlogo gledeproabe in izpustov ter specifičnega navora in zmanjšane hrupnosti delovanja.
V manj kot 12 mesecih bodo uvedli tri popolnoma nove družine motorjev, ki bodo zamenjali večino aktulnih motorjev.
Prvi takšen bo bencinski štirivaljnik z delovno prostornino 1598 cm3, z direktnim vbrizgom, turbinskim polnilnikom in sistemom start-stop. Motor SIDI ECOTEC (pri čemer SIDI pomeni Spark Ignition Direct Injection) bo na voljo v več modelih, ta motor pa bo prav tako na voljo v več različicah glede na moč, ki jo proizvede. Izdelovali ga bodo v tovarni Szentgotthardt na Madžarskem.
Specifikacije motorja so več kot navdušujoče. Ta bi naj že pri 1.700 vrt./min proizvedel kar 300 Nm navora, največja moč pa bo dosežena pri 4.700 vrtljajih (147 kW). CO2 je v primerjavi s trenutnim 1,6-ltirskim motorjem 13 % manj.
»V samo dvanajstih mesecih bomo na trg poslali tri družine motorjev popolnoma nove generacije. To dokazuje in potrjuje, kako hitro zmoremo uvajati nove izdelke,« pravi Oplov predsednik Karl-Friedrich Stracke. »Naš novi, 1,6-litrski motor z neposrednim vbrizgom goriva je z navorom resničen velikan. Moč narašča izjemno tekoče in tiho,« pravi direktor razvoja bencinskih motorjev Thomas Johnen.