Avto-moto

Velik audi z malim motorjem

Božo Lalič / Auto Bild Slovenija
27. 3. 2012, 07.43
Posodobljeno: 27. 3. 2012, 07.53
Deli članek:

Vse je relativno. Tudi velik audi, kot je A8, se lahko zadovolji z "majhnim" dvolitrskim motorjem s štirimi valji, a le ob predpostavki, da temu pomaga elektromotor.

Tudi za A8 hybrid pride v poštev enak motorni koncept kot za manjšega A6 hybrid. Pogon prevzame dvolitrski TFSI štirivaljnik (155 kW) in 40-kilovatni elektromotor. Skupne moči je 180 kW in 480 Nm navora. Paket baterij je 1,3-kWh (litij-ionske), 8-stopenjski menjalnik pa prelepo pretika med prestavami.

Štirivaljnik je med močnim pospeševanjem jasno slišen, pogon na izključno električno energijo pa je možen le ob izjemno nežni nogi in traja največ tri kilometre. Testna poraba je po potovalnem računalniku znesla 10,1 l/100 km. Prtljažnik je zaradi baterij precej manjši, pa tudi štirikolesni pogon za hibridno različico ni na voljo.

3.0 TDI porabi manj in nudi več (štirikolesni pogon, moč in navor ter 510-litrski prtljažnik, namesto 335-litrski). Cena za hibrida še pri nas sicer ni znana (Nemčija 77.700 evrov), 3.0 TDI, ki ga omenjamo (184 kW in quattro) pa stane 82.300 evrov.

TEHNIČNI PODATKI
AUDI A8 HYBRID

2,0-litrski, 4-valjni, turbo * 155 kW (211 KM) pri 4.300 vrt./min * elektromotor 40 kW (54 KM) * skupna moč/navor 180 kW (245 KM)/480 Nm * 8-stopenjski avtomatski menjalnik * 0-100 km/h v 7,7 s * končna hitrost 235 km/h * poraba EU-mešano 6,3 l/super/100 km * CO2 147 g/km