Kuala Lumpur velja za zahtevno dirkališče. 5,543-kilometrski krog in skupno več kot 310 kilometrov (56 krogov) zahteva budne priprave, sploh ko je govora o tehničnih pripravah motorjev.
Rémi Taffin, vodja operacij Renault Sport F1 pravi:
"Malezijska dirka je vedno zelo zahtevna za upravljanje motorjev. Na sporedu je takoj po dirki v Avstraliji, zato običajno za obe zaporedni dirki uporabimo iste motorje, vendar je pri nastavitvah težko izbrati pravi kompromis, ki bi omogočal optimalno delovanje v spremenljivih vremenskih razmerah. Danes smo izkusili prav vse! V zvezi s tem je dodatna težava še obvladovanje visoke relativne vlažnosti ozračja, ki tudi v suhem vremenu upočasnjuje proces zgorevanja goriva in zmanjšuje moč motorja.
Ta dirka je imela dobre in slabe strani. Trije naši partnerji so osvojili točke in vsi dirkalniki z motorji Renault so pokazali relativno dobro hitrost. Red Bull je v dirki, ki je bila zaradi razmer kot vedno v takšnih primerih podobna igri na srečo, osvojil spodobno število točk, čeprav ne ravno toliko, kot bi si vsi želeli. Hitrost paketa Lotus – Renault je bila potrjena z dobrimi dosežki v kvalifikacijah in Kimijevo uvrstitvijo. Tudi Williams je osvojil je osvojil prve točke novega partnerstva in dosegel svoj najboljši rezultat po dirki za VN Singapurja leta 2010, kar skupaj s hitrostjo, ki je bila očitna že v prvi dirki, ponuja lepo mero zadovoljstva. Veseli smo bili tudi, da je Caterham v svoji domači dirki dosegel cilj z obema dirkalnikoma.
Negativno je bilo dejstvo, da smo imeli po dolgem času težave z motorjem v Pastorjevem dirkalniku. Williamsu se moramo za to opravičiti, saj bi sicer poželi dvojno uvrstitev za točke. Vsekakor bomo tudi zaradi daljšega obdobja pred dirko na Kitajskem podrobno proučili vzrok teh težav in zagotovili, da se ne bodo ponovile ne pri Williamsu in tudi ne pri kateremkoli drugem našem partnerju."
Rezultati dirke VN Malezija.
Mesto |
Voznik |
Ekipa |
Krogov |
Čas |
Točke |
1 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
56 |
2:44:51.812 |
25 |
2 |
Sergio Perez |
Sauber-Ferrari |
56 |
+2.2 s |
18 |
3 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
56 |
+14.5 s |
15 |
4 |
Mark Webber |
Red Bull Racing-Renault |
56 |
+17.6 s |
12 |
5 |
Kimi Räikkönen |
Lotus-Renault |
56 |
+29.4 s |
10 |
6 |
Bruno Senna |
Williams-Renault |
56 |
+37.6 s |
8 |
7 |
Paul di Resta |
Force India-Mercedes |
56 |
+44.4 s |
6 |
8 |
Jean-Eric Vergne |
STR-Ferrari |
56 |
+46.9 s |
4 |
9 |
Nico Hulkenberg |
Force India-Mercedes |
56 |
+47.8 s |
2 |
10 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
56 |
+49.9 s |
1 |
11 |
Sebastian Vettel |
Red Bull Racing-Renault |
56 |
+75.5 s |
|
12 |
Daniel Ricciardo |
STR-Ferrari |
56 |
+76.8 s |
|
13 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
56 |
+78.5 s |
|
14 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
56 |
+79.7 s |
|
15 |
Felipe Massa |
Ferrari |
56 |
+97.3 s |
|
16 |
Vitaly Petrov |
Caterham-Renault |
55 |
+1 krog |
|
17 |
Timo Glock |
Marussia-Cosworth |
55 |
+1 krog |
|
18 |
Heikki Kovalainen |
Caterham-Renault |
55 |
+1 krog |
|
19 |
Pastor Maldonado |
Williams-Renault |
54 |
Motor |
|
20 |
Charles Pic |
Marussia-Cosworth |
54 |
+2 kroga |
|
21 |
Pedro de la Rosa |
HRT-Cosworth |
54 |
+2 kroga |
|
22 |
Narain Karthikeyan |
HRT-Cosworth |
54 |
+2 kroga |
|
23 |
Kamui Kobayashi |
Sauber-Ferrari |
46 |
Zavore |
|
24 |
Romain Grosjean |
Lotus-Renault |
3 |
Spin |
Naslednja dirka: VN Kitajske, 13-15 april.