Svežina za legendarno Roxie Hart: Na evropski turneji bo v glavni vlogi blestela Grkinja Nadia Boule.
Glavno vlogo Roxie Hart, ki v zgodbi ubije svojega ljubimca, potem ko ji ta zagrozi, da jo bo zapustil, bo v sklopu evropske turneje in tudi v Ljubljani odigrala izjemna 40-letna igralka Nadia Boule. V preteklosti je že nastopala v številnih muzikalih, a prvič v tako veliki produkciji. »To je moja prva tako obsežna turneja. Trajala bo kar osem mesecev, zato bo to zame tudi fizično in čustveno velik izziv, vendar se turneje zelo veselim,« je izjavila Grkinja.
40-letna grška igralka Nadia Boule bo v vlogi Roxie Hart nastopila v Ljubljani kot del svoje prve obsežne osem mesečne evropske turneje muzikala Chicago.
Kostumi in scena ostajajo zvesti broadwayski tradiciji, kar igralcem pomaga, da se še bolj vživijo v svoje vloge. »Ko oblečem kostum Roxie, se še bolj počutim kot ona. Vsaka podrobnost, celo barva nohtov, je pomembna, da postaneš nekdo drug.« Vloga Roxie Hart je legendarna in igrale so jo številne zvezde. »Med vajami smo veliko delali na tem, kako naj bo Roxie prikazana. Želela sem, da bo prikazana v vsej svoji večplastnosti – ne le kot enodimenzionalen lik,« je še pojasnila.
Občinstvo v Ljubljani bo imelo priložnost uživati v dovršenem nastopu ter brezčasnih pesmih in koreografiji, ki jo je razvil legendarni Bob Fosse. Glavna zvezdnica zato poudarja: »Pesmi so neverjetne, koreografija pa je edinstvena. Mislim, da bodo ljudje uživali v predstavi, pesmih in plesu in dojeli tudi družbeno kritiko, ki jo ponudi zgodba.« Muzikal Chicago tako ni le spektakel, temveč razglablja tudi aktualne teme o pravičnosti in medijski manipulaciji, ki so tako resnične danes, kot so bile v času, ko je bil muzikal prvič uprizorjen.
Muzikal, ki bo v Ljubljano pripeljal edinstveno broadwaysko produkcijo je po vsem svetu videlo že več kot 32 milijonov ljudi. Vstopnice so že v prodaji.
Nadia, turneja se bo začela v vaši domovini (Grčija, premiera je v Atenah, 18. 10.). Kako nastop pred domačim občinstvom popestri igralsko izkušnjo? Čutite kakšen poseben pritisk ali vznemirjenje?
Zelo sem navdušena, da začenjamo turnejo v Atenah. Velikokrat sem že nastopala pred domačim občinstvom, vendar še nikoli v okviru tako velike produkcije oz. broadwayske produkcije. Komaj čakam na odzive ob koncu.
Vloga Roxy je legendarna in ikonična, saj so v njene čevlje stopile že številne slavne igralke. Kakšne izzive ste imeli pri tem, da ste vlogo prilagodili sebi in jo naredili svojo?
To je res lepo vprašanje, saj sta Roxy in Velma resnično ikonični ženski vlogi, ki so ju igrale izjemne igralke. Izziv je v tem, da najdeš svojo identiteto v vlogi. Seveda sem si ogledala veliko nastopov, vendar je pravi izziv najti svojo lastno različico Roxie, ne le posnemati uspehe preteklih desetletij. Med vajami smo z režiserjem intenzivno delali na tem, kako naj bo Roxie prikazana, in verjamem, da smo uspeli prikazati njeno ranljivost in kar je bistveno, da njeno osebnost prikažemo v večplastnosti. Nočem, da ima samo eno dimenzijo. Mislim, da je iskanje ranljivosti resnice povezano s tem, zakaj počneš to, kar je počela ona. To je tisto glavno, kar sem poskušala doseči.
Ali ste slišala, da pesem We Both Reached for the Gun postaja pravi hit na TikToku? Kako se počutite ob tem, da klasike iz muzikala ponovno postajajo priljubljene na modernih platformah?
To je lepo slišati! Skladbe, kot je soundtrack za Chicago, vključujejo veliko brezčasnih pesmi. Zanimivo pri »klasikah« je, da se vedno znova vrnejo. Nisem vedela za njihovo prisotnost na TikToku, vendar so pesmi iz Chicaga del gledališča že desetletja, in vsaka generacija jih pozna. Tako lepo je videti, da pridobivajo novo priljubljenost.
Sodelovala sem v kar nekaj muzikalih in včasih je nenehno poslušanje istih pesmi lahko kar naporno. Začneš pogrešati raznolikost melodij. Vendar pa se tako ne počutim pri tem soundtracku. Tudi po tem, ko sem te pesmi slišala neštetokrat, se vedno zdijo sveže in prijetne za izvajanje. Nikoli mi ne postanejo dolgočasne!
Ali ste vedeli, da Slovenci obožujemo muzikale? Komaj čakamo, da pride Chicago k nam. Kaj po vašem mnenju naredi muzikal kot je Chicago tako popularen po svetu?
To je kombinacija dejavnikov. Pesmi so neverjetne, koreografija, ki temelji na edinstvenem slogu Boba Fosseja, pa je preprosto neprimerljiva. Težko jo najdeš drugje—on je edinstven. Liki je izjemno dobro razdelani, predstava pa ponuja tudi družben komentar o pravičnosti in o tem, kako se ljudje predstavljajo v medijih. Mediji gredo preprosto s tokom in odražajo sliko, ki jo nekdo želi predstaviti kot svojo osebnost.
Te teme so univerzalne; vidimo jih lahko povsod—v Grčiji, Sloveniji ali Združenih državah. Čeprav je Chicago postavljen v ZDA, je zgodba tako resnična in povezljiva. Mislim, da lahko občinstvo po vsem svetu razume, kako cinična in drugačna je lahko resnica v primerjavi s tem, kar zaznavamo. Trenutno smo priča grozljivim dogodkom po svetu, mediji pa pogosto poskušajo te dogodke prikazati na način, ki izkrivlja resnico. Zato menim, da ta zgodba ostaja sodobna.
Turneje so fizično in čustveno zelo naporne. Kako boste ohranjali svojo energijo in navdušenje med predstavami, ko boste potovali med različnimi mesti in državami?
To bo moj največji izziv, saj je to moja prva tako obsežna turneja, trajala bo kar 8 mesecev. Potrebno bo skrbno ravnati s telesom in umom – veliko spanja, hidratacije, zdrave prehrane in počitka. Lahko rečem, da smo skoraj kot profesionalni športniki. Za sprostitev in odmor od predstav si bomo ogledali mesta in države v katerih bomo nastopali. Škoda bi bilo zamuditi priložnost za spoznanje novih kultur, mest, držav in kulinarik. S seboj bom imela tudi svojo triletno hčerko, kar bo še bolj zahtevno, vendar si je ne predstavljam pustiti za tako dolgo časa.
Kostumi so zelo pomemben del zgodbe v Chicagu. Kako vplivajo na vašo interpretacijo lika Roxie?
Kostumi so seveda zelo pomemben vidik lika, pomagajo, da postaneš nekdo drug. Imeli bomo enake kostume, kot jih ima produkcija na Broadwayu, le prilagojene našim meram.
Vsaka podrobnost je resnično pomembna, ko moraš postati nekdo drug. Zato moramo biti pozorni na toliko detajlov, na primer tudi na nohte. Ne moremo jih preprosto pobarvati v različne barve, ker mora občinstvo, ko te vidi na odru, razumeti, da si ti ta oseba, ki jo igraš. Mislim, da se bom, ko jih bom njena oblačila, še bolj počutila kot Roxie.
Kako mislite, da bo občinstvo v Ljubljani sprejelo muzikal?
Ne vem točno, kako bo občinstvo v Sloveniji reagiralo, a glede na to, da imate radi muzikale, upam, da bodo navdušeni. Ko si ljudje ogledajo predstavo želijo biti del zgodbe, čutiti, da jim igralci na odru pripovedujejo pravo zgodbo, polno čustev in občutkov. In to bomo tudi naredili. Mislim, da bodo uživali v komediji v predstavi, pa tudi v čudovitih pesmih in plesu.
Mislim, da je družbeni komentar, o katerem smo prej govorili, nekaj zelo pomembnega, kar odnesemo s sabo, kose šov konča. Prevzame nas veliko čustev, vendar eno izmed njih je tudi to, da bi morali vedno biti bolj samokritični do tega, kar se dogaja, in poskušati videti, kaj se skriva za tem, kar nam je predstavljeno. Potrebujemo pogum, da pogledamo za površje in vidimo resnico za tem, kar nam je predstavljeno.
Kakšno sporočilo ali vtis želite, da občinstvo odnese s predstave?
Mislim, da bodo po predstavi rekli: "Kakšna predstava!" (»What a show!«)