»Pred devetimi leti, ko smo začeli, smo si nadeli ime Razigrani fantje, ker pa deluje še ena zasedba s podobnim imenom, smo se odločili, da postane naše ime Razigrani, ki je tudi bolj udarno. Ker imamo že svoje družine, beseda fantje tudi ni več primerna,« v šali pojasnijo člani ansambla. Z novim imenom so ustvarili tudi nov logotip, s katerim so želeli, da hitro »pade v oči«, ter poskrbeli za novo vizualno podobo zasedbe. Ta je bolj v živahnih barvah, njihova posebnost, po kateri jih prepozna vse več ljudi, pa so čevlji, saj vsi člani nosijo dva različna para čevljev različnih barv. Tudi za »teren« so pripravili nov repertoar, ki ga ves čas posodabljajo.
»Več časa vlagamo v vsebino za družbena omrežja, saj je v teh časih ta sklop nujen, opazimo pa tudi sami, da to res pripomore k večji prepoznavnosti. Na 'špilih' se radi zabavamo, zato delček teh vsebin prenašamo ljudem domov prek videoposnetkov. Se pa zaradi tega vrstijo tudi novi 'špili',« pove Rene, vodja ansambla Razigrani. »Uredili smo tudi stvari, ki so pomembne, a se jih izvajalci po navadi težko lotimo. S pomočjo založbe Trstenjak smo uredili avtorske pravice skladb, izvajalske pravice in skladbe dodali tudi na digitalne platforme za pretakanje glasbe, ki so pomemben dejavnik tega časa,« dodajo člani Razigranih, ki jih sicer spremlja pozitivna volja, v takšni zasedbi pa delujejo od leta 2015. Izdaja skladbe Miška mala s Francem Rajšpom, ki je nastopil na Kmetiji 2023, jim je odprlo pot med večjo množico in od takrat svojo zgodbo želijo še razširiti. »Naš plan do konca leta 2025 je konstantno izdajanje novih glasbenih izdelkov. Sodelujemo z ljudmi, ki so že dolgo v glasbi in nas usmerjajo, zato smo res veseli, da so se naše poti srečale. Prav tako smo začeli pripravljati načrte za naš koncert, ampak več o tem kdaj v prihodnje,« zaključi Rene Gungl.