Več kot očitno je, da bradati moški postajajo velik modni trend, saj lahko vsak dan opazimo kakšnega novega, ki se je pridružil klubu bradačev. Medtem ko je še nedavno veljalo, da obrazne dlake bolj sodijo v paleolitik kot v sodobne čase, je dandanes vse drugače. Brada je postala zelo seksi! Pri nas in po svetu se odpirajo že pozabljeni brivski saloni in vse več moških je pripravljeno poseči globoko v denarnico za nego košatega moškega okrasa. Tisti reveži, ki jih narava ni obdarila z dovolj gostimi in močnimi kocinami, si lahko omislijo celo vsadke!
Število tistih, ki se iz nekdanjih depiliranih pomehkužencev v nekaj dneh spremenijo v prave moške z brado, se tako skokovito povečuje, da nekateri že govorijo o bradati revoluciji. Kot so dolgolasi hipiji v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja spreminjali svet in se šli seksualno revolucijo, se tudi novodobni hipsterji z brado upirajo vsemu konvencionalnemu, tradicionalnemu in povprečnemu, le da z nekoliko manj žara za družbeno aktivnost – prosti čas raje posvetijo sebi in negi svojega videza, tudi brade.
Med prvimi, ki so poprijeli za ta trend in ga začeli širiti, je bil igralec Jared Leto. Zelo hitro so mu sledile tudi največje legende filma, glasbe in športa, kot so George Clooney, David Beckham, Leonardo di Caprio, Bruce Willis, Brad Pitt, Will Smith, Hugh Jackman, Ben Affleck, princ Harry in številni drugi. Seveda ni trajalo dolgo in tudi v Sloveniji smo tozadevno postali zelo trendovski.
Brada je draga zadeva!
Obsedenost z brado je že povzročila močne premike v kozmetični industriji. Pravi moški se za brado ne odločijo zato, ker se jim ne ljubi briti, temveč je to njihov okras, ki ga je treba skrbno negovati, kar seveda ni prav nič poceni.
Tako se pri nas in v tujini odpirajo že skoraj pozabljene brivnice, bradači pa se v trgovinah in na spletu lahko oskrbijo s številnimi izdelki, izdelanimi prav posebej za nego brade, ki so zato tudi primerno dragi. Na primer poseben šampon za brado – ker očitno tisti za lase ni dovolj dober –, v 250-mililitrski steklenički lahko stane tudi 40 evrov. Potem so tu še negovalna olja in balzami po 50 evrov, voski posebej za brado in posebej za brke po 15 evrov, izdelki za britje (mila, pene, losjoni in geli) po okoli 30 evrov, pa posebni čopiči po 45 evrov in leseni glavniki za 20 evrov.
Celoten tekst preberite v reviji Zarja št. 20, 3.11.2015