Recepcija na televiziji je bila ob pol sedmih zvečer prazna. Ko je vratarka poklicala v uredništvo, je prišel po naju s fotografom kar sam Marcel in naju peljal v pisarno v pritličju, kjer je bila prej redakcija Studia City. »Tu smo bili, dokler nas niso deložirali. Vmes so bili tu drugi ljudje, ki jih zdaj ne omenjamo,« je veselo povedal. »Dolgo je trajalo, da sem se vrnil, tako dobro so zaprli vrata … Sicer pa je bilo bistveno spoznanje v tem času, da mi je oddaja strukturirala čas. Ni mi bilo jasno, kako sem uspel vse narediti – pisati knjige, tekste za Mladino, urejati revijo Global, pa še voditi Studio City. Ker zdaj, ko nisem imel oddaje, sem komaj uspel narediti vse; pisanje se je nekako raztegnilo. Oddaja mi je urejala življenje. Nisem pogrešal kamere, temveč to drugo, funkcijo, ki se je prej sploh nisem zavedal.«
Studio City je pripravljala skupina raznolikih sodelavcev, ti so v slabih dveh letih, kolikor je minilo od ukinitve oddaje, morali poiskati druge izzive, zato je zdaj večina sodelavcev novih. Urednica je Vesna Pfeiffer, ki se je dokazala v zelo različnih medijih in ima veliko znanja in izkušenj, s čimer je Marcela navdušila, ko sta sodelovala med covidom. »Takrat sva spoznala, da sva usklajena, saj sva se sporazumela celo brez besed,« je povedala Vesna, vesela, da bo lahko (poleg urednikovanja informativnih oddaj) sodelovala pri novem izzivu.
Z Marcelom in Vesno smo nato pregledali besedila, ki jih je voditelj pripravil za oddajo. Ker je vajen pisanja, mu najbolj ustreza, da sam poskrbi zanje, goste in druge vsebine pa bosta izbirala skupaj. Na začetku oddaje bo še pregled najudarnejših tedenskih dogodkov, ki ga bo pripravljala Špela Kožar, dolgoletna sodelavka Studia City. Poleg nje je od stare ekipe pri novi oddaji režiserka Urška Žnidaršič. »Ne samo jaz, vsi so navdušeni, da se Marcel vrača! Kogarkoli smo klicali, tudi recimo skupina Silence, ki je poskrbela za glasbene špice, vsi so takoj pristali na sodelovanje,« je povedala Urška, ki je Studio City režirala zadnja tri leta, na kar je zelo ponosna, saj se na AGRFT učijo kadriranja tudi na primeru teh oddaj, v katerih je režija inovativnejša, kot je običajno pri televizijskih pogovorih.
Nadaljevanje prispevka si lahko preberete v reviji Jana, št. 5., 30. januar, 2024.