Marcel je pri Studiu City sodeloval čisto od začetka, še ko se je pod uredniškim vodstvom Tomaža Peroviča imenoval Studio Luwigana in potem Ljubljana ter sta ga vodila Bojana Leskovar in Leon Magdalenc. Takrat je imel rubriko o filmih, svoji prvi ljubezni. Tudi v času, ko je oddajo vodil Bojan Krajnc, je bil odgovoren za film, vskočil je tudi za posebne akcije, kot je bil, na primer, legendarni intervju z Davidom Bowiejem. Oddaja Studio City je imela torej tudi druge voditelje. V osnovi je magazinskega tipa in poroča o urbani družbi, ne samo politiki ali kulturi, tudi o vsem vmes. Nekateri jo spremljajo zaradi kolumnistov, drugi so navdušeni nad inovativnimi formati prispevkov. A seveda je pomembno tudi vodenje, ki je bilo vedno netipično, dinamično. Ko je Marcel zamenjal Bojana, niso vsi ploskali. Sploh ne. Mnogi so imeli pomisleke, češ da tako hitro govorjenje ni primerno za javno televizijo. Ampak Marcelu ne teče hitro samo jezik, temveč tudi misli. Zato je danes prav on zaščitni znak oddaje, ki je za mnoge najboljši pregled dogajanja v preteklem tednu. In dokler ne odkrijemo še kakšnega genialca, je noro, da odstavljajo človeka, ki je v dolgih letih vodenja postal simbol oddaje.
Ali ste pričakovali, da vas bodo odstavili?
Lahko bi slutil, glede na to, da mi niso hoteli podaljšati pogodbe in da so začeli Studiu City delati vse tisto, kar so prej delali STA. Niso hoteli dati denarja, ukinili so plačevanje kolumnistov. Naslednji v vrsti sem bil jaz. Kot slišim, se ne govori toliko o ukinitvi, ampak o prenovitvi Studia City – kot da je prenovo potreboval. Spremenili bodo scenografijo, koncept, tudi ljudi bodo očitno zamenjali in se šli svojo verzijo Studia City. Zakaj so to storili? Ker lahko. Obnašajo se kot Janševa vlada: vse počnejo zato, ker lahko. Njihovo sporočilo je na dlani: Lahko počnemo, kar hočemo, in nihče nam nič ne more. Lahko se vam posmehujemo, lahko se norčujemo iz publike. Ker to je norčevanje iz številne publike nacionalke.
Več v reviji Jana št. 19, 10.5.2022