Tekst: Urška Krišelj Grubar
Foto: osebni arhiv
Življenje v Ameriki. Zgodaj je vedela, da v Sloveniji ne more ostati in se razvijati kot plesalka, kot si je želela, zato je že na začetku svoje kariere veliko časa preživela v New Yorku. Zdaj živi v Washingtonu in poučuje na šoli Washington Ballet in Metropolitan School of The Arts. »Sem pa tokrat v tujini zaradi ljubezni, mojega moža Chrisa in njegovega dela, in bi se v tem življenjskem obdobju že zelo rada vrnila domov. Zanimivo, kako se stvari spremenijo.« Ko je bila mlajša, je tako z veseljem odhajala od doma, zdaj pa se vse raje vrača, a si želi, da bi bile v Sloveniji razmere bolj pravšnje za mlade plesalce, ki, tako kot je nekoč ona, še vedno odhajajo v tujino. A ona se je vrnila. S predstavo Human by Kjara. Tokrat prvič dela s produkcijo PTL (Plesni Teater Ljubljana, neprofitna organizacija) in, kot pravi, zelo uživa, saj ni sama za vse, kot je bila vajena pri prejšnjih predstavah.
Zgodba sodobne družbe. To bo zgodba skozi ples o tem, kje vsak človek misli samo nase. Prepoznali se bomo kot potniki, ki obtičimo na letališkem terminalu. »Letališče simbolično prestavlja prostor, ki si ga kot družba vedno bolj ustvarjamo. Prostor, ki nas razčloveči, kjer smo izolirani, odmaknjeni od narave in drug drugega. Skozi napetosti spoznamo, kako se kot skupnost odzivamo na svetu vladajoče, ki nam ta nečloveški svet predstavljajo kot nekaj, kar nujno potrebujemo.« V plesnem projektu Plesnega teatra Ljubljana in Kjara's Dance Project bodo nastopili plesalci Jernej Bizjak, Drejc Derganc, Mateja Železnik, Rebecca Moriondo, Kaja Lin Jagodič Avguštin, Anja Möderndorfer, Jure Gostinčar, Staša Tušar, Kany Obenga in Katarina Čegovnik. Dramaturgija je delo Gaje Lužnik, glasba je avtorska.
Več v reviji Zarja Jana, št. 39, 24. 9. 2019