Predvsem vreme je v tej noro čudni zimi naredilo vse za to, da bi bil smučarski spektakel na podkorenski strmini tako rekoč nemogoč. Marsikdo bi si mislil, da bo iz vsega skupaj težko nastalo kaj spodobnega in regularnega, a je nastalo precej več kot to. Nihče ne bi mogel pričakovati, da bo v teh razmerah podoba 60. jubileja tako imenitna. Od stanja na progi, vzdušja ob njenem koncu, do celostne podobe, ki s spektakularno startno hišico, prepoznavno zeleno barvo nacionalne kampanje I feel Slovenia - Green. Creative. Smart. in s podobami prečudovite Slovenije močno izstopa od podobnih kreativnih prijemov v tujini.
Organizatorji so se soočili z velikim izzivom in bili za požrtvovalnost nagrajeni, v takšnem vzdušju, s takšnim motivom pa je minilo tudi praznovanje dosežkov prevzemnikov in naslednikov podjetij, ki ga je javna agencija SPIRIT Slovenija v sodelovanju z Ministrstvom za gospodarstvo, turizem in šport ter partnerji pripravila ob 60. obletnici Zlate lisice. »Vedno sem zelo vesel, ko lahko dogodek organiziramo na takšnem prizorišču in povežemo ta dva svetova. Šport nas povezuje, enako pa po drugi strani počne podjetništvo. Tako eni kot drugi smo zelo močni glasniki v svetu, prav tako oboji delujemo timsko. Ravno zato nas to povezovanje še toliko bolj veseli. Letos bomo na vseh velikih športnih dogodkih, ki se bodo odvijali v Planici in Kranjski Gori, organizirali približno osem do deset poslovnih dogodkov skupaj tako za domačo kot mednarodno javnost. Prizadevamo si, da podjetnike vključimo tudi v takšno okolje, športna prizorišča prinašajo drugačno vzdušje in to je ta pozitivni navdih, ki ga iščemo,« je po koncu uspešnega srečanja z naslovom »Dobri temelji za globalno prihodnost« dejal Rok Capl.
Okrogla miza s prevzemniki, lastniki družinskih podjetij in strokovnjaki, predstavitev usposabljanj za naslednike družinskih podjetij, sofinanciranih v okviru Nacionalne točke za prenos lastništva ter podelitev priznanj najmlajšima in mladim prevzemnikom družinskih podjetij, so bili glavni poudarki tokratnega srečanja družinskih podjetnikov. »Družinska podjetja so temelj slovenskega gospodarstva, to so podjetja, ki predstavljajo obraz Slovenije. Potem ko smo leta 2019 ustanovili Nacionalno točko za prenos lastništva, se iz leta v leto znova kaže, kako pomemben korak predstavlja nasledstvo oziroma prenos lastništva v podjetjih. To ni korak, ki bi se ga dalo narediti z danes na jutri, to je tek na dolge proge. Tukaj velja izpostaviti tudi pomembnost mladega videnja, mlajših generacij, ki skozi različne stopnje gradijo svoje znanje. Ob vsem tem je ključno, da podjetje to fazo prenosa preživi brez pretiranih pretresov, ki bi lahko pustili negativne posledice ne samo znotraj podjetja, temveč v celotni panogi. Veseli me, da so podjetja to prepoznala. Tudi najmlajša prejemnika nagrade na tem dogodku sta dokaz, da podporni sistem za podjetnike v Sloveniji deluje,« poudarja v. d. direktorja SPIRIT Slovenija.
Kot smo zapisali v uvodu, sta vztrajnost in pogum ključna pri premagovanju izzivov, kot so v en glas poudarjali govorci na petkovem druženju, pa je zelo pomembna tudi pravočasnost. Rok Capl po dobrih štirih letih od vzpostavitve Nacionalne točke zadovoljno ugotavlja, da je bilo njihovo posredovanje pravočasno. »Za vzpostavitev točke smo se odločili, ker se je na terenu zaznala potreba po pomoči podpornega okolja na ravni države oziroma ministrstva. Točka služi kot koordinator v procesu prenosa lastništva. Poleg agencije SPIRIT Slovenija v projektu sodeluje še Slovenski podjetniški sklad z vavčerji, ki nudijo finančno podporo, in Obrtno-podjetniška zbornica s svojimi svetovalci in usposabljanji ter drugi partnerji. Dovolj hitro smo se soočili s tem izzivom in danes imamo že številna podjetja, ki so šla skozi ta proces z našo pomočjo in uspešno delujejo naprej. To je naš cilj,« pravi Capl.