V segmentu ‘Smart Home’ naprav so imeli gostje priložnost videti in preizkusiti naprave iz prve roke iz šestih kategorij: televizija in mediji (projektor, televizija, televizijski daljinski upravljalnik), sesalniki (palčni in robotski sesalniki ter mini sesalniki), ambientalne naprave (čistilec, vlažilci, ventilatorji, grelniki), kuhinjske naprave (pekač kruha, mešalnik, kuhalnik vode in kuhinjski robot), svetilne naprave (namizna svetilka, svetilka za osvetlitev monitorja, nočna svetilka, nočna lučka, ki se aktivira z gibanjem) in pametne naprave (kamere, pametne vtičnice, senzor odpiranja vrat in oken, senzor za zaznavanje svetlobe).
Poleg tega so si lahko gostje v segmentu ‘lifestyle’ ogledali in preizkusili naprave iz šestih kategorij: ure, vozila (električni skuterji), pisarniške naprave (Xiaomi Pad 6, monitorji, WiFi ojačevalec, brezžična tipkovnica in miška, prenosni tiskalnik, brezžični polnilec, ura z merilcem temperature in vlage), pripomočki za osebno nego (sušilnik las, krmilnik za živali, fontana za živali, brivnik, trimer, zobna ščetka, pripomočki za nego brade), športne naprave (masažna pištola, pametna tehtnica) in dodatki (prenosni zvočnik, mrežni sistem, prirezovalnik las, pametni hub).
Naprave za pametni dom in življenjski slog IoT so na voljo v mreži trgovin Xiaomi na Hrvaškem in v Sloveniji (dve trgovini Xiaomi sta v Ljubljani in ena v Mariboru).
Strategija „Smartphone x AioT“
»To je prva predstavitev Xiaomijevega koncepta ‘Smart Living’, s katerim želimo pokazati širok portfelj Xiaomijevih IoT izdelkov in omogočiti udeležencem, da iz prve roke izkusijo pametni življenjski slog, ki ga Xiaomi dosega zahvaljujoč svoji strategiji ‘Smartphone x AIoT’ in njegovi poslovni filozofiji, tj. ‘Inovacije za vse’. Tako želimo z inovativnimi tehnologijami vsakemu posamezniku omogočiti bolj praktičen, učinkovit in zdrav način življenja na pameten način,« je povedal Goran Mudrovčić, direktor Xiaomi za Hrvaško in Slovenijo.
Da so izdelki IoT izjemno priljubljeni med uporabniki po vsem svetu, dokazujejo tudi poslovni podatki iz drugega četrtletja 2023. Število povezanih IoT naprav na Xiaomijevi AIoT platformi se je namreč letošnje leto v primerjavi z lanskim letom povečalo na 654,5 milijona oz. za 24,2 odstotka (brez pametnih telefonov, tablic in prenosnikov). Poleg tega je število uporabnikov, ki imajo pet ali več povezanih naprav na platformi AIoT, 13 milijonov oz. 27,8 odstotka več kot lani.
Xiaomi nenehno nadaljuje s svojo vizijo »biti uporabnikom prijazen in biti 'najbolj kul' podjetje v srcih uporabnikov«, zato se je število mesečnih uporabnikov Mi Home App (aplikacije) povečalo za 17,1 odstotka, na 82,9 milijona. Poleg zgoraj naštetega se Xiaomi posveča izdelavi kakovostnih vrhunskih izdelkov s poštenimi cenami, da bi bili dostopni prav vsem. Globalno svetovalno podjetje Boston Consulting Group (BCG) je Xiaomi uvrstilo na 29. mesto lestvice »50 najbolj inovativnih podjetij 2023«, kar je dve mesti višje v primerjavi z lanskim letom.
»Pri Xiaomi verjamemo, da ima razvoj tehnologije moč, da pozitivno preoblikuje načine življenja in delovanja družbe, ki doživlja digitalno transformacijo. Pri tem ima ključno vlogo dobra tehnologija, za katero se Xiaomi zavzema že od svojih začetkov,« je dejal Andrzej Gladki, namestnik generalnega direktorja Xiaomi CEE&Nordics