YouTuber Winston Sterzel je objavil video velikega števila zapuščenih kitajskih električnih avtov. Med njimi so modeli Geely Kandi K10, Neta V in BYD e3, parkirani pa so v mestu Hangčou. Medtem ko njihovo zunanjost prekrivajo plasti prahu, je notranjost videti povsem nova, sedeži so še vedno pokriti s plastično zaščito. Vsi imajo registrske tablice. Sterzel domneva, da gre za prevaro pri prikazu prodaje: proizvajalci naj bi registrirali avtomobile in jih evidentirali kot prodane ter prejeli vladne subvencije.
Druga teorija sicer navaja, da naj bi šlo za presežek proizvodnje. V povezanem videoposnetku je razkrita velikost parcele, kjer v Hangčouju pustijo rjaveti odvečni inventar. Polje je veliko več kot 15.000 kvadratnih metrov, narava nepremičnine pa je komercialna dejavnost.
Atlantic je leta 2018 poročal o podobnih incidentih v Šanghaju, največjem mestu v državi in svetovnem finančnem središču, vendar v zvezi s kolesi. Potem ko je souporaba koles leta 2017 na Kitajskem dosegla vrhunec, je ponudba močno presegla povpraševanje, kar je botrovalo kupom odvečnih koles.
Zapuščene avtomobile je morda doletela podobna usoda. Po poročanju državnega kitajskega časopisa naj bi bili last propadlega podjetja za souporabo vozil Microcity, hkrati pa naj bi propadlo še več podjetij, ki so se ukvarjala z najemom avtomobilov.
Pri iskanju pojasnila za tako imenovano pokopališče električnih vozil pa je treba upoštevati, da so nekateri posnetki nastali pred več kot dvema letoma, nekatera poročila o zapuščenih avtomobilih pa segajo v leto 2019. Kakšno je trenutno stanje dozdevnega zadnjega počivališča električarjev, ni znano, prav tako ne vemo, ali se je karkoli ukrenilo za njihovo obuditev.