Koncept je sestavljanka tradicionalne poltovornjaške ameriške filozofije, aktualnih oblikovnih smernic ter električnega pogona. Specifičnih podatkov o moči in bateriji ni, vemo pa, da koncept poganjata dva elektromotorja, po eden za vsako os. Vgradnja motorja je modularna, kar omogoča različne konfiguracije in moči, Ram pa namiguje tudi na ekstremno močne in visokopreformančne različice. Elektrika teče po žilah z 800 V, z enosmernim polnjenjem s 350 kW pa se avto za 150 kilometrov napolni v 10 minutah.
Ram 1500 Revolution Concept ima enako arhitekturo Stellantis STLA kot Peugeotov koncept Inception. Ameriški koncept je obut v 24-palčna kolesa z osvetljenimi centralnimi pokrovčki, oblika pa omogoča velikost vse do 35 palcev.
Revolution ima prilagodljivo notranjost in 10 centimetrov dodatnega prostora za kolena v primerjavi z enako velikimi serijskimi rami. Za drugo vrsto sedežev je dovolj prostora še za par dodatnih zložljivih sedežev. Modularni sistem, imenovan Ram Track, omogoča preprosto premikanje in spravljanje sedežev ter konzol za več prostora. Nad glavami v kabini je velika steklena streha z aktivno prosojnostjo. Keson zadaj ima električno raztegljivo dno in vrata, kar še podaljša nakladalno površino, prav tako se odpre tudi stena do kabine.
Masivni prilagodljivi centralni infotainment ima dva ekrana s skupno velikostjo 28 palcev. Volan se lahko skrije v »armaturko«, avto pa vozi sam s tretjo stopnjo avtonomije. Večina funkcij je dosegljiva z glasovnim upravljanjem, s pritiskom na gumb pa se kabina sama prerazporedi v različne funkcije. Namesto klasičnih vzvratnih ogledal so tu digitalna, med vzvratno vožnjo pa kamere lahko sestavijo razširjeno širokokotno sliko. Med idejami, ki jih prinaša koncept, je tudi Shadow Mode, kjer avto vozi za voznikom, ko ta hodi pred njim, parkiran doma pa ima koncept posebnega robotka, ki priključi polnjenje.
Ram dizajn označuje kot »brutiful«, brutalen in lep. Celotna zunanjost ima le LED-osvetlitev spredaj, zadaj in celo na »armaturki«.
Koncept bo v malo manj radikalni obliki doživel tudi serijsko proizvodnjo, kjer bo za dodaten doseg poskrbel motor, ki bo generiral elektriko, še vedno pa je čisti EV glavna prioriteta Rama.