Zanimivosti

Suzuki VITARA – zmogljivost na vsaki podlagi

Oglasno sporočilo
22. 12. 2022, 10.23
Posodobljeno: 16. 1. 2023, 10.28
Deli članek:

Vsestranska Suzuki Vitara je zvesta spremljevalka za vsak izziv, saj je kos najbolj zahtevnim podlagam in vremenskim razmeram. Opremljena je z edinstvenim štirikolesnim pogonom ALLGRIP. Ženejo jo izvirni Suzukijevi SUV-geni: neskončna zabava za volanom, podprta z optimalnim oprijemom na vsaki podlagi. Kupcem so na voljo trije paketi serijske opreme: Comfort, Premium in Elegance. Pri slednjih dveh lahko izbirate tudi privlačno dvobarvno paleto zunanjosti.

Štirikolesni pogon ALLGRIP

Zasnova prvega modela Suzuki s štirikolesnim pogonom sega v leto 1970. To je bil začetek sistema ALLGRIP, ki je proslavil dovršeno Suzukijevo tehnologijo štirikolesnega pogona. Danes je ta sistem ALLGRIP v Vitari nadgrajen in nudi vozniku še več užitka, razburljivih doživetij in varnosti. Voznik lahko izbere 4 načine vožnje. Z zasukom ali pritiskom gumba, ki se nahaja na sredinskem grebenu, lahko voznik izberete štiri načine štirikolesnega pogona (auto, sport, snow, lock). Trenutno izbrani ALLGRIP način je prikazan na večinformacijskem barvnem zaslonu na sredini inštrumentne plošče, med obema glavnima merilnikoma.

Kombinacija bencinskega in elektromotorja

Vitara ponuja kupcem na voljo dva hibridna sistema:

Polni hibridni sistem je sestavljen iz bencinskega motorja 1.5 DUALJET brez pomoči prisilnega dovoda zraka, elektromotorja, robotiziranega samodejnega menjalnika in 140V litij-ionske baterije ter pretvornika. Visoko učinkovit elektromotor z visoko zmogljivostjo omogoča vožnjo na električno energijo tako, da samostojno poganja vozilo in pomaga motorju pri pospeševanju.

Blagi hibridni sistem pa vključuje prisilno polnjen 1.4 BOOSTERJET bencinski motor z neposrednim vbrizgom goriva s še večjim navorom za bolj dinamično vožnjo Vitare in 48V ISG (integrirani zaganjalnik) s funkcijo elektromotorja, 48V litij-ionsko baterijo in 48-12V DC/DC pretvornik. Sistem omogoča regeneracijo energije pri zaviranju in asistenco elektromotorja motorju z notranjim izgorevanjem, kar zmanjša porabo goriva in izboljša vozne zmogljivosti.

Napredni asistenčni sistemi za večjo varnost in udobje

Poleg aktivnega tempomata za nadzor varnostne razdalje med vozili in kamere za vzvratno vožnjo so vozniku v Vitari na voljo tudi številni drugi Suzukijevi napredni asistenčni sistemi:

Sistem za samodejno zaviranje v sili z dvema senzorjema

Sistem za opozarjanje na zapustitev voznega pasu

Sistem za preprečevanje zapuščanja voznega pasu

Sistem za opozarjanje na vijuganje po voznem pasu

Sistem prepoznavanja prometnih znakov

Sistem za nadzor mrtvega kota

Sistem za opozarjanje na prečni promet zadaj