Šved PewDiePie, čigar pravo ime je Felix Kjellberg, je avgusta 2013 postal uporabnik z največ naročniki na spletni platformi YouTube. Nov vrhunec je sledil leta 2019, ko je prvi dosegel sto milijonov sledilcev.
Po skoraj desetih letih pa je moral premoč priznati Jimmyju Donaldsonu, znanemu kot MrBeast, ki ima od tega meseca dalje 112 milijonov naročnikov. Ker YouTube ne kaže točnih številk, je mogoče reči le, da jih ima milijon več kot PewDiePie, ki jih ima 111 milijonov.
In če Šved v svojih videih stavi predvsem na videoigre, imajo Američanovi bolj dobrodelno noto z bogatimi nagradami ali kar gotovino. Ima tudi svojo dobrodelno organizacijo, s katero hrani lačne Američane, posveča pa se tudi okoljski problematiki – tako je pred časom zbral več kot 24 milijonov ameriških dolarjev (približno 23 milijonov evrov), da so po svetu posadili 20 milijonov dreves. PewDiePie je za omenjeni projekt daroval 70.000 ameriških dolarjev (približno 67.000 evrov).
A čeprav je MrBeast po novem posameznik z največ naročniki, ga po njih prekašajo drugi kanali. Na prvem mestu je T-Series, indijsko založniško podjetje, ki ima več kot 200 milijonov naročnikov.