Namesto, da bi sprejmal klice strank, je 28-letni Andreas, uslužbenec švedske davčne uprave klicaril s službenega na svoj mobilni telefon. Tako se je dvakrat izognil delu. Sodelavcem in nadrejenim je dajal vtis, da dela, medtem ko je bila njegova službena linija za vhodne klice seveda zasedena, klici na njegovo številko pa so bili preusmerjeni na njegove sodelavce.
Potem so ga odkrili nadrejeni. Med 10. marcem in 5. majem letos je tako 32-krat klical svoj mobilni telefon in si tako "pridelal" 55 delovnih ur, kar je približno teden dni dela. "Nekateri klici so bili dolgi več ur," so v disciplinski prijavi zapisali notranji inšpektorji.
Se tudi vam zdijo nekatere linije čudežno neprestano zasedene?
Andreas je bil v davčni upravi zaposlen od maja 2020, od januarja pa je zaradi pandemije delal od doma. Šele aprila je eden od njegovih nadrejenih opazil, da Andreas v primerjavi z drugimi zaposlenimi nenavadno dolgo "visi na telefonu".
Ko so ga vprašali, kako to, je prostodušno priznal, kaj je počel in da v času teh klicev sploh ni delal. In videti je, da se zaradi tega ni preveč sekiral. Tudi potem, ko je bilo vse jasno, je še vedno nekajkrat poklical samega sebe. In ko so ga maja ponovno poklicali na razgovor je dejal, da je njegova delovna motivacija "izredno nizka".
Zdaj mu grozi prenehanje zaposlitve.
In mogoče ni bil edini, ki se je domislil česa takega.