Razočaran potrošnik

Brez pomivalnega stroja več mesecev

Lara Jelen
4. 4. 2017, 08.00
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.02
Deli članek:

Malomarno obnašanje ponudnikov storitev je tema, o kateri ima marsikdo kaj za povedati. Damjan Rejec je svojo izkušnjo podelil z nami.

splet
Pri starejših proizvodih proizvajalec zakonsko ni več vezan na dobavo rezervnih delov.

Januarja letos se je družini Rejec pokvaril pomivalni stroj. Poklicali so serviserja, ki je težavo domnevno odpravil, a se je ta ponovila čez nekaj dni.

»Že od 5. januarja smo brez pomivalnega stroja. Kljub dvakratnemu popravilu na domu serviserji, ki so pooblaščeni za popravilo pomivalnih strojev Whirlpool, slednjega niso popravili, zato so ga 10. februarja odpeljali. Do danes še nismo prejeli informacij, kaj se s pomivalnim strojem dogaja. Žalostno, da se moramo ukvarjati s podjetji in servisi, ki se do strank tako nonšalantno obnašajo,« po telefonu potoži Rejec.

»To je nedopustno«

Damjanu je nerazumljivo tudi to, da se na pokvarjeni del čaka do štirinajst tednov. »To je nedopustno, kot tudi sam odnos pooblaščenega serviserja, ki je katastrofalen,« potoži. Za prvo popravilo je Damjan odštel 90 evrov, za drugo, nekaj dni za tem, nekoliko manj, ker je šlo za reklamacijo, za tretje popravilo, ki se, kolikor ve, še sploh ni začelo, ne namerava več odšteti nič. »Serviser bi moral takoj vedeti, za kakšno težavo gre, saj se je ta izpisala na ekranu pomivalnega stroja,« je razočaran. »Kot je razvidno, imam s podjetjem Etis, ki je pooblaščeni serviser za pomivalne stroje Whirlpool, zelo slabo izkušnjo in oprostite izrazu, ampak to, kar so storili, je grd nateg. O tem, kdaj bo pomivalni stroj popravljen, nas ne obveščajo, čeprav trdijo drugače. Serviser, ki je zadolžen za popravilo pomivalnega stroja, trdi, da je o poteku popravila obveščal ženo, vendar sem pripravljen priskrbeti izpiske telefonskih klicev, da dokažem, da laže. Če bi vedel, da bo zadeva trajala tako dolgo, bi raje kupil nov pomivalni stroj in se izognil kalvariji.«

Težava ni v korist nikomur

Želeli smo, da svoj del zgodbe pojasni tudi podjetje Etis, d. o. o. Poklicali smo vodjo servisa Franka Knafelca, ki pravi: »Zavedamo se težave, ki nam ni v korist in dobro ime. Ni prva in verjetno tudi ne zadnja. Vsem proizvajalcem se kdaj zgodi, da nam kakšnega dela, ki ga nimajo na zalogi, ne morejo dobaviti takoj, še posebej za starejše aparate (aparat je izdelan 10. 5. 2007). Zavedati se moramo, da pri starejših proizvodih proizvajalec zakonsko ni več vezan na dobavo rezervnih delov. Proizvajalec se sam odloči, ali bo rezervne dele za starejše aparate sploh še imel na zalogi in koliko časa jih bo dobavljal. Kot pooblaščeni serviser pa smo po pogodbi dolžni nabavljati le originalne rezervne dele pri pogodbeniku, saj lahko le tako zagotovimo kakovostno popravilo in normalno delovanje ter upoštevamo garancijo na rezervni del. Za vgrajevanje nadomestnih neoriginalnih delov stranki ne moremo zagotoviti enakih pogojev. Kakršnokoli zavlačevanje z dobavo rezervnega dela ni v našem interesu, saj gre tudi za ime našega podjetja z dolgoletno tradicijo. Stranko razumemo, jo o dogajanju obveščamo, žal pa popravila brez rezervnega dela ne moremo zaključiti, saj smo odvisni od pogodbenega dobavitelja.« Kaj torej ostane potrošnikom? Bolj malo. Če je težava rezervni del, popravilo verjetno ne bi bilo hitreje opravljeno, tudi če bi napravo servisirali drugje. Razen če bi tam imeli rezervni del še na zalogi.