Centriranje je nujno, kadar je obraba pnevmatik neobičajna, na njih pa so opazni mehanski problemi. Obvezno obiščite serviserja.
Strokovnjaki svetujejo, da tlak v pnevmatikah preverjamo redno, vsaj enkrat mesečno. Prav tako je smiselno sprotno preverjanje višine in stanja profila, pa tudi preverjanje morebitnih poškodb, ki lahko nastanejo med vožnjo in parkiranjem; med te štejemo poškodbe bočnic in znake nesorazmerne obrabe.
O zamenjavi je treba razmišljati oziroma jo je treba izvesti takrat, kadar pnevmatike ni več mogoče popraviti. Priporočamo vam, da pregled prepustite strokovnjakom, ki bodo pregledali vsa področja vaše pnevmatike, tako na zunanji kot notranji strani. Pri tem je pomembno, da se pnevmatika odstrani s kolesa, saj notranje poškodbe niso vidne, medtem ko je pnevmatika nameščena. Pnevmatiko prav tako zaupajte strokovnjaku, če je predrta. Res je, da so sodobne pnevmatike zelo čvrste in odporne, vendar lahko kljub vsemu ob predrtju pride do skritih okvar, ki lahko onemogočijo popravilo.
Indikator profila
Pnevmatike nimajo roka trajanja, starajo se, tudi če niso v uporabi. Na primernost vplivajo temperatura, vzdrževanje, zračni tlak in način vožnje.
Ne veste, ali ste že presegli mejo obrabe vaših pnevmatik? Večina ponudnikov ima na bočnici pnevmatike nakazano lokacijo indikatorja obrabe profila. Ta se praviloma nahaja na vsaki izmed glavnih zarez tekalne plasti. Indikatorji so majhna dvignjena območja na dnu zarez tekalne plasti. Če je ta obrabljena do točke, kjer se gumena zmes stika z indikatorjem obrabe, se profil bliža zakonsko dovoljeni meji obrabe – ta je 1,6 milimetra. Pnevmatike zamenjajte, preden dosežete mejo obrabe. Obrabljene pnevmatike vam ne ponujajo zadostne varnosti, hkrati pa lahko pridete v nasprotje z zakonom. Če so pnevmatike na meji obrabe, vam svetujemo, da prilagodite hitrost in način vožnje zunanjim razmerah, sploh ob dežju in snegu.