Facebook živi od oglasov, Adblock pa kontroverzno prav tako. Ima namreč recimo temu zanimiv način pridobivanja denarja. Ne blokira čisto vseh reklam, prikazuje tiste, ki so na tako imenovanem belem seznamu. Uradno naj bi bili tam le nemoteči oglasi, neuradno pa se ve, da se nanj lahko uvrstijo le oglaševalci, ki so pripravljeni »privilegij« podpreti z zajetnim kupčkom denarja.
Facebook blokira vtičnik za blokiranje
Samo vprašanje časa je bilo, kdaj se bo Facebook aktivneje lotil vtičnika, ki vse bolj ogroža vzdržnost poslovnega modela. Prejšnji teden so zato spremenili način prikazovanja oglasov; spremembo so sicer zavili v celofan skrbi za uporabnike, ki naj bi po novem imeli več nadzora nad vsebino in tematiko oglasov. Na nasprotni strani so hitro ugotovili, da so spremenili tudi tehnologijo prikaza, zaradi katere so se »izmuznili« blokadi. Potrebovali so dva dneva, da so ustrezno prilagodili vtičnik, na kar se je spet odzval Facebook, to pot z novo različico strani, in znova onemogočili blokado. Igra mačke in miške pa se kajpada nadaljuje.