Razočarani bralec

Poceni ni vedno dobro

lj
25. 7. 2016, 21.45
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 10.00
Deli članek:

Telekomunikacijske storitve so domala postala obvezna oprema vsakega gospodinjstva. Pri izbiri ponudnika pogosto izberemo tistega najugodnejšega ali pa tistega, ki nas zna z dobro reklamo najbolje prepričati. Žal takšen princip izbiranja ni vedno najmodrejši, kar je spoznal bralec, ki nam je zaupal svojo slabo izkušnjo s podjetjem Amis.

Profimedia
V preteklih mesecih je povpraševanje po storitvah Amis močno naraslo zaradi oglaševalske kampanje, katere uspeh jih je presenetil.

Gospod Janko P. iz Ljubljane je pred nekaj meseci naročil storitev AMIS (internet, televizija, telefon), nato pa doživel veliko razočaranje. Na priklop storitve je čakal 50 dni, nakar je prišel tehnik, delal eno uro in odšel ob nedokončanem delu.

Položnico poslali ekspresno, na priklop čakal celih 50 dni!

Tehnik, ki je obiskal sogovornika na domu, je bil zunanji delavec, ki je prišel zgolj opravit naročeno delo, z drugim pa se ni ukvarjal. Tudi na vprašanja sogovornika ni znal odgovoriti in mu svetoval, naj se s slednjimi obrne neposredno na podjetje Amis. Ker je ta pod okriljem Si.mobila, se je odpravil v njihovo poslovalnico, kjer pa mu ravno tako niso znali pomagati in so mu svetovali, naj se obrne na kontaktni naslov Amisa, saj da oni nimajo nič s tem. Konkretnih odgovorov na svoja vprašanja o nepopolnem delovanju storitev tudi tam ni dobil, težav niso odpravili. Čeprav mu Amis celovite uporabe storitev ni omogočil, pa mu je podjetje za svoje storitve izdalo kar dva računa.

Še dobro, da sem upokojenec!

Urejanje nepravilnosti je Janku vzelo toliko časa, da pravi, da še dobro, da je upokojenec. Vseeno pa mu, kljub trudu, težav z Amisom in nepopolnim delovanjem naročenih storitev, ni uspelo odpraviti. »Večkrat sem urgiral in klical podjetje, da bi poslali koga, ki bi uredil zadeve, da bi stvar delovala. Na klicnem centru Amisa so mi dejali, da bi moral sam poskrbeti, da bi njihova storitev delovala, s pomočjo njihovih navodil in usmerjanja prek telefona. Takšen pristop je zame nelogičen. Kako naj človek pri sedemdesetih letih sam vleče kable in jih vključuje v naprave. Da ne omenjam, da je polovico navodil, ki so mi jih poslali za ta podvig, manjkalo ali pa niso bila prevedena.«

»Na Amisu je totalna zmeda.«

Janko je kmalu obupal nad tem, da bo storitev sploh kdaj delovala tako, kot mora, zato je slednjo odpovedal in se prestavil k drugemu ponudniku. Na njegovo presenečenje pa so mu zatem iz Amisa poslali dve položnici, ki sta od njega zahtevali plačilo za (nedelujoče) storitve. »Zaračunali so mi 25 evrov za eno televizijo za 20 dni. Ko sem jih poklical za obrazložitev, so mi naročili, naj položnico plačam, in dejali, da bodo ceno za druge, nedelujoče storitve odbili. Tako sem tudi storil, nato pa sem dobil še eno položnico. Na Amisu je totalna zmeda,« deli z nami svojo izkušnjo.

Presenečeni nad uspehom

Zanimalo nas je, kako Jankovo slabo izkušnjo komentirajo na Amisu. Ti pravijo, da je do komplikacij prišlo zaradi prepleta več dejavnikov. »Storitve Amis uporablja več kot 150.000 naročnikov iz cele Slovenije. Priklope novih naročnikov izvajamo v pogodbenih rokih oziroma pogosto še pred njimi. V opisanem primeru je do zamude pri priklopu prišlo zaradi prepleta več dejavnikov. V preteklih mesecih je povpraševanje po storitvah Amis močno naraslo zaradi oglaševalske kampanje, katere uspeh nas je presenetil. Čas priklopa novih naročnikov se je zato nekoliko podaljšal. V predstavljenem primeru se je čas priklopa delno podaljšal tudi zato, ker naročnik ni imel vzpostavljene vse potrebne infrastrukture in so bili pred priklopom potrebni še dodatni koraki, na katere žal mi nismo imeli vpliva. Zaradi tega razloga je bil tudi priklop storitev opravljen le delno. Dokončno bi bil priklop opravljen, ko bi naročnik zagotovil vso potrebno infrastrukturo. Naročnik se je žal že pred tem odločil za prekinitev pogodbe z nami. Stranke so za nas vedno na prvem mestu, zato si prizadevamo, da do podobnih situacij ne prihaja,« so nam pojasnili.

Upamo, da se vas čim manj znajde v takšnih in drugačnih potrošniških zagatah. Če pa se vam te vendarle pripetijo, nam to sporočite in predstavili bomo tudi vašo zgodbo.