Po vzletu z letališča Fort de France Bay je bil Matevž Lenarčič prve tri ure brez komunikacije. Kontroli letenja Piarco Fir Oceania in San Juan nista bili dosegljivi niti na eni frekvenci, zato jima je pozicijo letala in višino iz Slovenije sporočal Domen Grauf. Zvezo je Matevž znova vzpostavil šele ko je prečkal Puerto Rico. Vreme je bilo tako kot ga je napovedal Andrej Velkavrh, vseskozi oblačno in deževno z nevihtami, zato je Lenarčič občasno izvajal pravi slalom, da bi se izognil središčem neviht, še posebej na drugi polovici poti. Ko je bil nad otokom Abrahams Bay, vreme se je začasno nekoliko izboljšalo, Matevž pa je poslal sporočilo: "Stormscope zdaj že nekaj časa dela in vidim spredaj precej »novoletnega veselja« zdi pa se, da se vmes nekaj odpira."
Naslednja postaja je na njegovi poti okoli sveta je New Mexico, kjer je predviden redni servis motorja na letalu Dynamic WT 9.
K sreči pravočasno
Poleg komunikacijskih težav in slabega vremena gladko ni šlo niti pri urejanju papirjev za vstop v ZDA. Po številnih zapletih in večurnih telefonskih pogovorih je Domnu vendarle uspelo urediti carinska dovoljenja, a opozorili so ga, da po 18:00 uri po lokalnem času ne bo mogoč vstop v državo, ker carina ob tej uri zapre. K sreči je Matevž le pristal pravočasno, malo po 17:00 uri po lokalnem času.