Pri BMW trdijo, da gre za športno limuzino, saj so, kot trdi Adrian von Hooydonk, šef oblikovanja pri Bavarcih, srce BMW-jeve ponudbe. Nekaj oblikovnih elementov so pobrali od električnega i8, a z izboljšano aerodinamiko ima reč količnik upora le 0,18. V dolžino avto meri 4,9 metra, karoserija je narejena iz kombinacije karbona in plastike, nekateri deli pa celo iz ostankov pri oblikovanju karbona. Notranjost je narejena iz recikliranih materialov, manjka pa tudi B-stebriček.
Kaj točno poganja študijo, pri BMW niso razkrili, povedali pa so, da je sposobna samostojne vožnje, do besede (ups, volana) pa lahko spusti tudi voznika, ki pa je deležen nasvetov sistemov aktivne varnosti, med katerimi naj bi bili nekateri zelo futuristični.
Med njimi je tudi možnost projekcije sicer očem nevidnih ovir ali nevarnosti na cesti. Tudi če je pred vozilom tovornjak, pred njim pa kolesar, lahko sistem slednjega zazna in informacijo prenese na zaslon pred vetrobranskim steklom ter tako opozori voznika nanj.