Toni Tomašek (kreativni direktor Publicis Groupe Slovenija, Ljubljana), Dušan Drakalski (regionalni kreativni direktor New Moment Ideas Company), Vladimir Ćosić (kreativni direktor McCann, Beograd), Vlatko Dimovski (I & F McCann Grupa, Chief Operation Officer McCann Adriatic) ter Žarko Veljković in Ivana Zeković (kreativna direktorja Saatchi & Saatchi Beograd) so pripravili navdihujoče predstavitve, ki so razkrile osebne pripovedi in poti do novih zamisli in uspeha na evropskem kreativnem prizorišču.
Izpostavljeno
Trajnost v papirni industriji
Atlantic Grupa kot multinacionalna družba, katere poslovanje temelji na kreativnosti kot najpomembnejšem pogonu za uspeh, je pripravila ekratni kreativni dogodek za vse udeležence. Hrana je v Atlantic Grupi čustvo. Bistvo vsakega okusnega zalogaja je, tako kot pri vsaki dobri ideji, v čustvu, ki ga prebudi. Zato so lahko vrhunski kreativci iz naše regije in Evrope poskusili kreativni meni, nastal v sodelovanju z agencijo Vivo catering iz Slovenije, navdihnili pa so ga proizvodi Atlantic Grupe na nov, inovativen način, saj - kaj je nova zamisel drugega kot kombinacija obstoječih elementov na nov način ... Tako so nastali najnenavadnejši prigrizki, v katerih je Smoki združen z delikatesno tunino Argeta pašteto in najfinejšim džemom Bakina tajna iz divjih organskih borovnic ... čips, ovit v domačo narezano papriko Bakina tajna, mlada špinača v objemu gobice, pindžurja Bakina tajna in parmezana itd. Po pokušini so si lahko gosti delili občutje po teh nenavadnih okusih na premični Galeriji Idej na samem Cubu, a tudi odkrili, kaj o njih razkrije slastni zalogaj skozi nenavadno tipologijo karakterja, zasnovano na priljubljenem prigrizku z mize. "Argeta pašteta v domačem testu je okus mojega otroštva", "kot da bi bil doma, tudi ko nisem", "zalogaji, ki hranijo naše spomine", "sladek okus za čustveno lačne", "ajvar s sladkimi domačimi kroglicami, ne moreš se upreti" ... so le nekateri od komentarjev udeležencev, ki so uživali v kreativni igri in pokazali, da je hrana povod za pogovor, komunikacijo, izmenjavo idej in dobro energijo.
O inovativnem konceptu predstavitve družbe pa tudi različnih proizvodih in znamkah znotraj Atlantic Grupe (Smoki, Argeta, Bakina tajna, Donat Mg, Cockta, Cedevita) je direktorica marketinga AG Aleksandra Kreger Brus dejala: "Premična galerija Cube je samo eden v vrsti inovativnih projektov, ki jih je osrednji marketing Atlantic Grupe začel, da bi bili v bolj neposrednem in pristnejšem stiku z našimi potrošniki in kupci, izmenjujejo pa ne samo informacij, ampak tudi čustva in doživetja ... Cube je prav tako tudi navdihujoča pot za povezovanje posla z umetnostjo, mladimi krativci in mladimi uporabniki, zlasti tistimi, ki jim popularno pravimo 'millennials' ... z novo zahtevno generacijo, ki si želi globljega in bolj smiselnega ukvarjanja z znamko in izkušenj za vsa čutila. V prihodnjem obdobju nas čakajo še nenavadni in domiselni dogodki na najrazličnejših krajih v celotni regiji."