Zanimivosti

Amarok za 200 tisočakov

29. 2. 2016, 16.12
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.59
Deli članek:

Tudi predelovalci pred ženevskim salonom niso počivali. Pri MTM so pripravili več novosti, med katerimi je tudi verjetno najdražji amarok na svetu.

Amarok

MTM je amaroka V8 passion desert edition zasnoval v sodelovanju s podjetjem DIRKS, med njegove osnovne oblikovne značilnosti pa velja uvrstiti dvobarvno zunanjost, plastične obrobe blatnikov, stranski stopnici in črnino na maski hladilnika. Postavili so ga na 20-palčna BBS-ova kolesa s pnevmatikami Cooper.

Poltovornjak po predelavi do stotice pospeši v šestih sekundah.

Terensko navdahnjeni zunanjosti stoji nasproti prestižna notranjost v kombinaciji usnja in alkantare. Nekaj športnega karakterja prispevajo dodatki iz karbonskih vlaken, za ustrezno orientiranost in zabavo pa poskrbi infotainment sistem z navigacijo in možnostjo gledanja televizijskih programov.

4,2-litrski TDI zmore 306 kW in kar 930 Nm navora.

Moč za dolge sprehode po brezpotjih daje 4,2-litrski TDI-motor V8, ki zmore 306 kW (410 KM) in 930 Nm največjega navora, povezan pa je z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom Tiptronic. Ta moč in navor pošilja na obe osi, poskrbi pa tudi, da drnec z mesta do stotice ne traja dlje kot šest sekund. Pri MTM so poskrbeli še za ustrezno vzmetenje in velike zavorne diske, ki so seveda več kot potrebni za ustavljanje VW-jevega kolosa.

»Kolosalna« pa je tudi cena tako predelanega amaroka, saj pri MTM zanj zahtevajo nekaj manj kot 200 tisoč evrov.