Dušo in srce po novem sestavljata prisilno polnjeni 6,2-litrski V8 v kombinaciji s hibridnim sklopom s štirimi elektromotorji. Običajni motor zmore 671 kW (913 KM) in 1200 Nm navora, elektromotorji pa dodajo še 880 kW (1197 KM), skupaj torej 2110 KM in gigantskih 2280 Nm navora. Do stotice ta pošast poleti v manj kot treh sekundah, končna hitrost pa je omejena na 323 km/h. Bencinski motor prenaša moč na kolesa s šeststopenjskim ročnim menjalnikom ali opcijskim samodejnim. Vsak elektromotor ima dvostopenjski menjalnik, napaja pa se iz 32 kWh litij-ionske baterije, ki se v dirkaškem načinu tudi polnijo iz teh štirih elektromotorjev.
Šasija je narejena iz aluminija in karbona, avto sedi na 19- in 20-palčnih kolesih, ki so obuta v Michelinove gume Sport 2, ima pa tudi hidravlično dviganje podvozja, ko voznik naleti na ležeče policaje. Cena za AF10 se začenja pri 1,4 milijona evrov, za dodatnih 150 tisočakov pa vam vgradijo še varnostno kletko, gasilni aparat in nekaj drugih dirkaških dodatkov.