Avto je videti enak kot koncept iz Frankfurta 2011, malce je spremenjena le maska, motorni pokrov je dobil grbo, spremenjena je tudi sprednja šipa. Na zadku najdemo karbonski difuzor, zelo prepoznavne luči, avto pa je obut v 20-palčna kolesa s Pirellijevimi gumami P Zero.
Rimac notranjosti ni pretirano komentiral, toda v kabini ni niti enega plastičnega dela, vse, česar se voznik lahko dotakne, je iz aluminija, karbona ali alkantare. Merilniki so v celoti digitalni, tu je tudi infotainment s 4G-mobilno povezavo.
Bistvo Rimacovega avtomobila je elektrika. Na krovu je za 82 kWh baterij, ki poganjajo štiri elektromotorje, nameščene na sredi vsake osi. Skupni »output« moči je kar 1072 konjev in 1600 Nm navora. Performančno hrvaški električar prinaša izredno močne številke – do stotice pospeši v 2,6 sekunde, do 200 km/h v 6,2 sekunde, do 300 km/h pa v 14,2 sekunde. Končna hitrost je 354 km/h. Štirje električni motorji logično usmerjajo navor posamezno na vsako kolo, sistem pa ves čas preračunava idealne vrednosti. Štirikolesni pogon ima štiri načine vožnje, udobje, nadzor, steza in drift, lahko pa si uporabnik sam nastavi vrednosti ali povsem izklopi delovanje.