Čudaški koncept so prvič pokazali leta 1971 v Torinu, zrisali pa so ga v Italdesignu. Avto je v osnovi postavljen na platformo alfasuda, le z nekoliko krajšo medosno razdaljo in ni bil mišljen za serijsko proizvodnjo, tudi zato se jim je v Italdesignu utrgalo in ustvarili so »zagozdo na kolesih«.
Koncept je ekstremno aerodinamičen, ima dvižne luči, stekleno kabino, ki se odpira naprej, in varnostno kletko, skrito za stebrički. Tu je še zadnji spojler, ki ima štiri pozicije, nastavljive iz kabine. Notranjost ni tako vesoljska, vseeno pa so tu školjkasti sedeži z vgrajenimi vzglavniki, druga posebnost pa je cilindrasta armaturka z merilniki, na kateri se je skala vrtela okoli fiksiranega horizontalnega kazalca.
Kljub vesoljskemu videzu je avto poganjal le 1,2-litrski bokser s 86 konji, ki pa je moč prenašal na zadnja kolesa, kar je bilo za bokserski motor precej nenavadno.
Caimano je bil prekurzor za poznejši kupe na osnovi alfasuda; leta 1974 je prišel Alfasud Sprint.