Glavna ideja pri obeh konceptih je prikazati preprosto in lahko zasnovo mazde in možnost izpeljave v nove derivate, kot sta spyder in speedster, ki oba črpata navdih pri starih roadsterjih.
Spyder tehta samo 1043 kilogramov in je odet v živosrebrno barvo, pokriva pa ga karbonski aerodinamični kit. Avto sedi na 17-palčnih kolesih ADVAN Racing RS II, obutih v Yokohamine gume, sprednje zavore so Brembove z zračenimi diski, v notranjosti pa ima posebno Primino nepreparirano usnje.
Speedster je še lažji od spyderja in tehta skromnih 943 kilogramov. Ker mu pač manjka običajno veterobransko steklo, so namesto tega namestili majhen deflektor, ki dobro okrepi veter v laseh »stare šole«. Še nekaj teže so pobrusili z namestitvijo karbonskih vrat in sedežev, avto pa sedi na 16-palčnih kolesih RAYS 57 s Kumhotovimi gumami. Avto je odet v eterno modro s črnim oblazinjenjem iz alkantare v notranjosti. Celotno podvozje je znižano za 30 milimetrov s pomočjo nastavljivih amortizerjev K&W in tako kot Spyder ima tudi ta Brembove zavore s hlajenimi diski.