Gre za aktualno in četrto generacijo optime, ki so jo odrešili strehe, na ogled pa bo, kot rečeno, v Las Vegasu. A zgolj kot to, saj Korejci ne razmišljajo o serijski proizvodnji. Da so ohranili rigidnost karoserije, potem ko so odrezali streho, so celotno karoserijo okrepili z vgrajenimi jeklenimi cevkami. Da ne bo avto le brez strehe, so se pri Kii poigrali še z znižanim veterobranskim steklom, zadnjimi vrati »na reklc« in s sijočimi 20-palčnimi kromiranimi kolesi, ki sedijo pod močno znižanim podvozjem Ksport. V notranjosti najdemo svetlo belo usnje v barvi masla, zadnjo klop pa so zamenjali z dvema školjkastima sedežema, povezanima s centralno konzolo.
Kia je Las Vegasu namenila tudi koncept kabrioleta, ki pa ne bo doživel serijske proizvodnje.
Pod motornim pokrovom je dvolitrski štirivaljni turbo bencinski motor s 183 kW (249 KM) in 352 Nm navora, tokrat pa so ga zaključili z zmogljivejšim izpušnim sistemom, zato lahko pričakujemo še kakega konjiča ali dva več moči.
Logično je, da srednjevelika limuzina v kabrioobliki v teh časih, pa tudi malo bolj normalnih, ne bi imela velikega kroga kupcev, saj so se nakupovalne navade štirikolesnikov močno spremenile tudi pri Američanih. Bo pa optima v osnovi služila kot platforma za novega karavana, ki bo na trg prišel prihodnje leto.