Gre za aktualno in četrto generacijo optime, ki so jo odrešili strehe, na ogled pa bo, kot rečeno, v Las Vegasu. A zgolj kot to, saj Korejci ne razmišljajo o serijski proizvodnji. Da so ohranili rigidnost karoserije, potem ko so odrezali streho, so celotno karoserijo okrepili z vgrajenimi jeklenimi cevkami. Da ne bo avto le brez strehe, so se pri Kii poigrali še z znižanim veterobranskim steklom, zadnjimi vrati »na reklc« in s sijočimi 20-palčnimi kromiranimi kolesi, ki sedijo pod močno znižanim podvozjem Ksport. V notranjosti najdemo svetlo belo usnje v barvi masla, zadnjo klop pa so zamenjali z dvema školjkastima sedežema, povezanima s centralno konzolo.
Zanimivosti
Ti ugodni izdelki so si prislužili znak “ODLIČNA KAKOVOST”
Kia je Las Vegasu namenila tudi koncept kabrioleta, ki pa ne bo doživel serijske proizvodnje.
Pod motornim pokrovom je dvolitrski štirivaljni turbo bencinski motor s 183 kW (249 KM) in 352 Nm navora, tokrat pa so ga zaključili z zmogljivejšim izpušnim sistemom, zato lahko pričakujemo še kakega konjiča ali dva več moči.
Logično je, da srednjevelika limuzina v kabrioobliki v teh časih, pa tudi malo bolj normalnih, ne bi imela velikega kroga kupcev, saj so se nakupovalne navade štirikolesnikov močno spremenile tudi pri Američanih. Bo pa optima v osnovi služila kot platforma za novega karavana, ki bo na trg prišel prihodnje leto.