Uradno sicer podatki veljajo za acuro NSX, a ker gre pri vsem skupaj za "badge-engineering", tudi s Hondino značko na nosu stvari ne bodo bistveno drugačne. Pod motorni pokrov so Hondini inženirji postavili 3,5-litrski V6 z dvema turbinskima polnilnikoma, ki zmore 373 kW (507 KM) in 550 Nm največjega navora ter se lahko zavrti do 7500 vrtljajev v minuti.
Za dodatno moč skrbi še pomožen agregat moči 35 kW (48 KM), za katerim domuje devetstopenjski dvosklopčni menjalnik. S tem opisa pogonskega sklopa še ni konec, saj sprednji osi pomagata dva elektromotorja (TMU), vsak moči 27 kW, poganja pa ju paket litij-ionskih baterij, nameščen med motorjem in sedeži.
Vse skupaj torej nanese 427 kW (581 KW) največje moči in maksimalni navor 644 Nm, kar zadošča za lahen drnec konjenice do stotice v manj kot treh sekundah in najvišjo hitrost 307 km/h. Acura NSX s svojimi 1725 kilogrami teže ni med najlažjimi, a štirikolesni pogon SH-AWD in impresivne zmogljivosti bi morali kljub temu zadostiti tudi zahtevam najbolj zahtevnih voznikov.
Acura NSX se v prodajne salone seli prihodnjo pomlad, cena pa za zdaj ostaja neznanka, pa čeprav se pojavljajo različne špekulacije, ki se začenjajo pri okoli 150.000 evrih.