Zanimivosti

NSX končno s tehničnimi

29. 10. 2015, 15.11
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.58
Deli članek:

Čeprav so Japonci drugo generacijo superšportne ikone predstavili že januarja, so po mesecih čakanja le razkrili vse pomembno.

NSX prihaja na trg prihodnje leto, pogonski sklop pa premore skupaj 427 kW moči.

Uradno sicer podatki veljajo za acuro NSX, a ker gre pri vsem skupaj za "badge-engineering", tudi s Hondino značko na nosu stvari ne bodo bistveno drugačne. Pod motorni pokrov so Hondini inženirji postavili 3,5-litrski V6 z dvema turbinskima polnilnikoma, ki zmore 373 kW (507 KM) in 550 Nm največjega navora ter se lahko zavrti do 7500 vrtljajev v minuti.

Za dodatno moč skrbi še pomožen agregat moči 35 kW (48 KM), za katerim domuje devetstopenjski dvosklopčni menjalnik. S tem opisa pogonskega sklopa še ni konec, saj sprednji osi pomagata dva elektromotorja (TMU), vsak moči 27 kW, poganja pa ju paket litij-ionskih baterij, nameščen med motorjem in sedeži.

Vse skupaj torej nanese 427 kW (581 KW) največje moči in maksimalni navor 644 Nm, kar zadošča za lahen drnec konjenice do stotice v manj kot treh sekundah in najvišjo hitrost 307 km/h. Acura NSX s svojimi 1725 kilogrami teže ni med najlažjimi, a štirikolesni pogon SH-AWD in impresivne zmogljivosti bi morali kljub temu zadostiti tudi zahtevam najbolj zahtevnih voznikov.

Acura NSX se v prodajne salone seli prihodnjo pomlad, cena pa za zdaj ostaja neznanka, pa čeprav se pojavljajo različne špekulacije, ki se začenjajo pri okoli 150.000 evrih.