Novinec se na londonske ulice podaja čez dve leti, poganjal pa ga bo povsem novi hibridni pogonski sklop, sestavljen iz štirivaljnega bencinskega in elektromotorja, ki naj bi omogočal tudi vožnjo na izključno električni pogon. Novi TX5 seveda zadosti tudi vsem standardom, ki veljajo za taksije v Londonu, kar pomeni dovolj prostora za prtljago, možnost dostopa za invalide, nasproti postavljenih šest sedežev in majhen obračalni krog. Za obliko je bil zadolžen oblikovni studio v Barceloni, ki je seveda osnovo našel v modelu TX4 iz leta 1958, razvoj novega modela pa je finančno podprl novi lastnik podjetja LTC iz Coventryja, kitajski Geely.
Celoten projekt nove generacije je zdaj zaključen in je bil del 250 milijonov funtov vredne investicije, katere del je tudi 50 milijonov vredna investicija v povsem novo tovarno. V novi tovarni bodo izdelali okoli 36 tisoč enot na leto, pozneje naj bi proizvodnjo razširili tudi na nekatere nove Geelyjeve modele; vsaj sedem jih bo, narejenih na novi platformi iz aluminija in kompozitnih materialov, vse skupaj pa bo poganjal elektro pogonski sklop.