Zanimivosti

Centru za otroško in preventivno zobozdravstvo 52.000 evrov donacije

M.J.
26. 8. 2015, 14.51
Posodobljeno: 9. 8. 2017, 09.57
Deli članek:

Predstavniki podjetja Wrigley so danes centru za otroško in preventivno zobozdravstvo na stomatološki kliniki Univerzitetnega kliničnega centra (UKC) Ljubljana predali donacijo v višini 52.000 evrov. Sredstva bodo šla v novo opremo, ki bo po besedah vodje centra Roka Kosma pripomogla k prijaznejši obravnavi in boljšemu počutju otrok.

Profimedia

Sredstva nameravajo porabiti za nakup stomatoloških stolov in intraoralnih kamer ter druge medicinske opreme.

Po Kosmovih besedah si bodo lahko z intraoralnimi kamerami pomagali tako zobozdravniki pri svojem delu, prav tako pa ta tehnologija omogoča boljše sodelovanje z otroki, saj jim bodo lahko nazorno pokazali, kaj se v njihovih ustih dogaja in kaj je treba pozdraviti.

To jim bo v pomoč pri vseh otrocih, zlasti pa pri tistih z razvojnimi ali vedenjskimi težavami, ki se težko prilagajajo na okolje. Leta 2012 se je število otrok, ki jih obravnavajo v centru, glede na pretekla leta skoraj podvojilo.

Okoli 40 odstotkov otrok so v center napotili zato, ker imajo težave s sodelovanjem oz. se bojijo zobozdravnika, okoli 20 odstotkov pa jih ima kronične sistemske bolezni. Med njimi pa je veliko otrok, ki imajo težave v razvoju oz. imajo zmanjšane zmožnosti. "Za njih je precej težje zagotavljati zobozdravniško oskrbo kot za otroka, ki nima razvojnih težav," je opozoril Kosem.

Tako v center na leto na novo sprejmejo okoli 400 otrok, skupaj s tistimi, ki so že njihovi bolniki, pa opravijo več tisoč obravnav. Pri tem je Kosem poudaril, da jih številni otroci zelo pogosto obiskujejo, rekord je primer deklice, ki jih je v letu dni obiskala kar 23-krat.

Nove pridobitve pa bodo poleg povečanja udobja malim bolnikom omogočale tudi uvedbo dodatnih metod zdravljenja in izboljšale učinkovitost dela. Dobra oprema je tako kot povsod eden pomembnih elementov delovnega procesa, je še dodal Kosem.

Sredstva so zbrali v prodajni akciji Žveči in osreči, v kateri so maja in junija namenili tri cente od vsakega prodanega izdelka Orbit. Podobne akcije, katerih izkupiček bodo vlagali v preventivo na področju zdravja zob, pa bodo po besedah vodje marketinga za Orbit in Wrigley v Sloveniji Slavka Škafarja organizirali tudi v prihodnje.